środa, listopada 18, 2020

BARWA mydło szare hipoalergiczne z ekstraktem z mniszka lekarskiego 100g

BARWA mydło szare hipoalergiczne z ekstraktem z mniszka lekarskiego 100 g






Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją ale brak czasu na wszystko ;( Dom,praca,zima,ciemność mnie dobija..Brakuje mi już lata,ciepła,słoneczka..eh jesień i zima dla mnie to katastrofa ..No ale dobra dziś nie o pogodzie tylko o mydlę.

Ogólnie u nas mydło w kostce szare jest odkąd pamiętam,jedynie co ja zaczęłam  eksperymentować widząc jakie są fajne dodatki do mydła szarego i tak tym sposobem wpadło mydło w moje ręce od firmy BARWA z dodatkiem mniszka lekarskiego.O właściwościach mniszka pisać nie będę bo jest ich trochu,napiszę Wam kilka słów o mydle co o  nim myślę . Mydło jest o normalnej rozmiarze kostki mydła,ma kolor lekko szary.pachnie jak typowe mydło szare. Cena takiego mydełka to koszt około 3 zł w drogerii Lobo ( akurat tam kupowałam ) Ja osobiście mydło szare używam rzadko,przeważnie używa go mój mąż,gdyż ma bardzo delikatną i wrażliwą skórę.Mydło dobrze myje,fajnie nakłada się na skórę oraz dobrze zmywa.Nie pozostawia chary-stycznego filtru / osadu po mydle.


Dobrze się spłukuje i z ciała i z wanny. Ciesze się że mydło jest wydajne,ładnie pachnie jak na mydło szare,do tego jest tanie,dostępne wszędzie i jeszcze dobrze nawilża skórę.
Dobrze działa na skórę.Skóra jest dobrze umyta,nawilżona i zadbana.
Cieszy też mnie to że produkt jest ekologiczny.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z mydła.

Tradycyjne polskie szare mydło to produkt naturalny i hipoalergiczny, stworzony na delikatnej bazie roślinnej. Dzięki ekstraktowi z mniszka lekarskiego działa regenerująco oraz nawilża sucha i wrażliwą skórę. Nie zawiera sztucznych barwników, kompozycji zapachowej i składników pochodzenia zwierzęcego. Odpowiednie dla wegan.



Sposób użycia

Namocz mydło i zacznij mydlić dłonie do momentu pienienia. Następnie spłucz wodą.


A Wy używacie szare mydła ? Jak tak to do czego ? 
Słyszałam ze świetnie sprawdza się podczas mycia włosów :-) 

Pozdrawiam Was w Listopadową noc :) 

1 komentarz: