środa, października 28, 2020

COLGATE PLAX COMPLETE CARE PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ

COLGATE PLAX COMPLETE CARE PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ 







Hej Moje Myszki ;-)

Prawie kolejny miesiąc się kończy..Na blogu ostatnio pustki no ale brak czasu na wszystko,zima tuż tuż...Zmiana czasu,szybko się zimno robi,ciemno...Eh ...
Ja chce już wiosnę i lato.

Dziś  Wam napiszę kilka słów na temat płynu do płukania ust.


Płyn kupiłam około 2 miesięcy temu,za cenę 12 zł bo był na promocji.
Jest to płyn firmy COLGATE który dość mocno odświeża jamę ustną oraz lekko wybiela zęby.Ja jako palacz,i osoba która kocha słodycze mam skłonności niestety do osadu kamiennego i nie świeżego oddechu. Na szczęście odkąd używam płynu zauważyłam że moje zęby są bielsze,mam świeży oddech bo płyn na długo odświeża.Dodatkowo zauważyłam że płyn świetnie sobie radzi z osiadającym kamieniem.Dzięki temu że używam płyn regularnie 2 x dziennie zauważyłam ogólną poprawę mojej jamy ustnej.Dziąsła przestały krwawić,zęby są czyste,czuje się odświeżona. 
Smak jest delikatny,dobrze się jamę ustną pielęgnuje.
Fajny,tani i wydajny płyn który daje efekty ;-) 


COLGATE PLAX COMPLETE CARE Płyn do płukania jamy ustnej Plax Complete Care to kompleksowe rozwiązanie w celu uzyskania jak najlepszej higieny jamy ustnej. 
Produkt doskonale eliminuje bakterie, zapobiega powstawaniu osadu nazębnego, zmniejsza ryzyko wystąpienia próchnicy i idealnie czyści trudno dostępne miejsca. 
Płyn do codziennego stosowania jako uzupełnienie szczotkowania zębów.


A Wy używacie płynów do jamy ustnej ? A jak tak to jakich ? 

1 komentarz:

  1. Ja jestem fanką Listerine :D Miałam kiedyś jeden płyn tej firmy i mnie nie przekonał

    OdpowiedzUsuń