sobota, października 24, 2020

Frosch Baby Środek do higienicznego czyszczenia

 Frosch Baby 
Środek do higienicznego czyszczenia






Hej Moje Żabki Kochane ;) 🐸

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją płynu do czyszczenia powierzchni od firmy FROSCH który miałam okazję testować dzięki uprzejmości portalu  familie.pl 
Płyn znajduję się w poręcznej butelce o pojemności 300 ml ale wygodnie trzyma się go w ręce gdyż ma fajny kształt butelki . Płyn jest bezzapachowy,ma jest koloru bezbarwnego,dobrze się nim myje powierzchnie,szczególnie polecany jest do takich powierzchni jak zabawki dla dzieci,krzesełka i ogólne akcesoria dla dzieci. 
Ja osobiście używałam go w aucie.Nic nie brudziło,nie zostawiał płyn żadnego smuga,ani jakiś kropek.Do tego czyścił powierzchnie na tyle dobrze że o dziwo nie osiadał się kurz.Używałam go też w domu,do mebli żeby wyeliminować kurz i zanieczyszczenia z powietrza.Duży plus dla płynu za to że nie ma w sobie chemicznego składu,że jest bezzapachowy przez co można w domu oddychać .
Ciesze się że płyn działa,nie pachnie,nie podrażnia,widać efekty.Fajny płyn nie tylko dla dzieci,matek ale ogólnie dla każdego prawie można powiedzieć że do każdej powierzchni.Cena też fajna bo około 7 - 10 zł a płyn jest wydajny,myślę że na 2 miesiące spokojnie starcza więc super.
Znacie ten płyn ? Jeśli nie to polecam w 100 % :) 


Dodatkowe informacje : 

Frosch Baby środek do higienicznego czyszczenia powierzchni 300ml
 

Zachowaj higieniczną czystość akcesoriów dziecięcych na dłużej, zapewniając tym samym stuprocentowe bezpieczeństwo dla skóry.
Zaopatrz się w Frosch Baby. To niezwykły środek do higienicznego czyszczenia powierzchni. Z pewnością sprosta Twoim oczekiwaniom od pierwszego zastosowania!
Przeznaczenie płynu 
Frosh Baby jest produktem przeznaczonym do higienicznego czyszczenia:
  • przewijaków
  • krzesełek do karmienia
  • zabawek
  • innych akcesoriów dziecięcych. 

2 komentarze:

  1. Nie mieliśmy jeszcze tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszałam o tym produkcie, ale może przydałby się w mojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń