piątek, października 16, 2020

PREPARAT DO HIGIENY I ODŚWIEŻANIA RĄK - 50 ML

 

                                 PREPARAT DO HIGIENY I ODŚWIEŻANIA RĄK








Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z pierwszą recenzją kosmetyków od firmy Naturamedica.
Miesiąc temu doszła do mnie paczka z 5 różnymi kosmetykami.
Codziennie przez 5 dni będą pojawiać się pojedyncze recenzję kosmetyków.
Zaczynamy :) 

Preparat do higieny i odświeżania rąk LANA Luxury Cosmetics zapewnia dokładne oczyszczenie i odświeżenie skóry, regeneruje naskórek, redukuje zaczerwienienia, oddziałuje przeciwzapalnie, doskonały do aplikacji pod krem lub makijaż.


Mamy czasy, jakie mamy i w dzisiejszych czasach preparat do higieny i odświeżania rąk trzeba mieć zawszę pod ręką , są to produkty na wagę złota.
Preparat znajduję się w małej, poręcznej buteleczce w formie mgiełki. Opakowanie jest małe więc mieści się w każdej torebce czy plecaku. Można go używać do odświeżenia rąk czy twarzy. Na buzi może służyć jako odświeżenie lub może być używany pod makijaż. Dobrze odżywia ręce, dobrze działa antybakteryjnie bo czuć takie " czyszczenie " na skórze . Zauważyłam że, produkt dodatkowo  skórę nawilża więc fajnie, dodatkowy plus dla produktu. Dla mnie produkt jest idealny, mały ,działa i cena też fajna bo można już kupić taki produkt za około 15 - 18 zł. Jestem z niego zadowolona bo jak już pisałam jest mały , działa i do tego można go używać i do rąk i do twarzy. No i trzeba powiedzieć że jest wydajny, bardzo wydajny. Używam go od miesiąca a mam jeszcze połowę produktu .


Działanie:

• działa antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie

• wykazuje powszechnie silnie właściwości antywirusowe

• wykazuje silne właściwości odkażające

• regeneruje naskórek

• redukuje suchość skóry

• zapewnia uczucie komfortu i czystości

Pojemność: 50ml

Znacie produkt ? Jeśli nie, a szukacie czegoś antybakteryjnego co działa to zapraszam do sklepu.
Tu można zobaczyć jakie kosmetyki oferuję firma oraz zamówić ten preparat : FIRMA  

Dziękuje firmie za zaufanie :)


1 komentarz:

  1. Pierwszy raz słysze o tej marce :) czekam na wiecej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń