sobota, października 10, 2020

Kallos Aloe Vera Moisture Repair Shine Szampon 1000 ml

Kallos Aloe Vera Moisture 

Repair Shine Szampon 





Hej Moje Myszki 🥀🌷

Dziś przychodzę do Was z recenzja mała, szybka i konkretną.
Bo jak zawsze czasu na nic nie mam. Praca, dom, praca, dom, praca, dom... Mamy już Październik.. Zaraz sylwester.. No ale.. 
Chyba w domu bo nie wiadomo jaka będzie sytuacja dalej z koro.. Eh... 
Ciężki jest ten rok... Może w 2021 będzie lepszy.



Jakiś czas temu w Drogerii Lobo zakupiłam szampon litrowy firmy Kallos za 8,99 zł.
Jest to duża butelka, przezroczysta, z ładnym logo na opakowaniu. Butelka ma pojemność 1 litra dzięki czemu mamy mały zapas szamponu. Ja osobiście używam go już 2 miesiąc ( a myje włosy 3 x w tygodniu) i mam mniej niż połowę opakowania. Więc spokojnie litrowy szampon starcza na 3 miesiące, a może nawet 3,5 miesiąca. 
Zależy jak z niego korzystamy. Szampon jest koloru lekko perłowego, Konsystencja jest ok lekko lejącą, ale wydajna. Pachnie delikatnie, dobrze się pieni i myje włosy dobrze. Nie ma też problemu z płukaniem go z głowy. Szampon nie uczula, nie podrażnia oraz nie przetłuszcza włosów. Czy szybciej moje włosy rosną? Chyba nie... Nie zauważyłam jakiegoś bum. Na pewno plus za to że przestały wychodzi w 80 % a to dla mnie dużo. Skład jest średni, gdyż niestety ale zawiera alkohol. 
Na szczęście ten alkohol w moim przypadku nic złego mi nie robi. 
Czy kupię ten szampon ponownie? Szczerze tego jeszcze nie wiem. 
Ale chyba nie. Raczej liczyłam że włosy zaczną mi rosnąć szybciej, albo że się zagęszcza... A tu tylko przestały wypadać. Trochu mało. 
Ogólnie mam mieszane uczucia co do niego. Daje mu takie 4 / 6.
A Wy Znacie ten szampon? Albo używacie jakiś produktów tej firmy?


REGENERACYJNO-NAWILŻAJĄCY SZAMPON ALOESOWY Regenerujący szampon do włosów z ekstraktem Aloe Vera do suchych, łamliwych włosów. Natychmiast nawilża i odżywia strukturę suchych włosów oraz je naprawia. Szampon jest bogaty w witaminy i substancje mineralne. Czynne substancje Aloe Vera pobudzą porost włosów i wyczarują ich jedwabistość, połysk i bujność, regeneruje, nawilża, posiada kremową konsystencję, zapewnia łatwą aplikację. Aplikacja/Sposób użycia: Zwilżyć włosy wodą. Nanieść niewielką ilość szamponu i wmasować (przez około 3 minuty). Następnie dokładnie spłukać i lekko wysuszyć ręcznikiem. Po zakończeniu mycia zaleca się nałożenie maski (z tej samej serii kosmetyków)na lekko wysuszone włosy.



Pozdrawiam Was serdecznie 🌷

Wysłano z telefonu Huawei

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o Kallos to słynie z tanich masek do włosów w dobrej cenie i to raczej po nie zdarzało mi się sięgać. Szamponów nie testowałam i raczej mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń