wtorek, lutego 27, 2018

Pomagaj Psiakom i przekaż swój 1% podatku! - Karmimy Psiaki

Pomagaj Psiakom i przekaż swój 1% podatku! - Karmimy Psiaki







Hej Moje Psiaki Kochane ! ;-)

Dziś krótki post i nie kosmetyczny ani podróżniczy ale szczery i taki który daje wiele do myślenia :)

Pewnie niektórzy już przekazali swój 1 % podatku,ale jeśli ktoś tego jeszcze nie uczynił to warto pomagać naszym 4 nożnym przyjaciołom ! Za oknem mega zima,mrozy,śnieżyce.

A nie każde schronisko stać by bez naszej pomocy pomagać na najwyższym poziomie kotką czy pieską.

Nas to nic nie kosztuję ! 
Ja sama teraz się rozliczałam i oboje z mężem wysłaliśmy 1 % na 

Pomagaj Psiakom i przekaż swój 1% podatku! - Karmimy Psiaki





u mnie wyszło ok 23 zł u męża 8 zł...Ale pamiętajcie nam nic nie zabierają ! Tyle ile mamy zwrotu tyle dostajemy ! 
 
A prawda jest taka że jak sami  nie przekażemy 1 % to idzie na państwo....
A potem panowie X kupują sobie fury i się rozbijają ...
Albo biorą po 30 tysięcy premii.

Zastanówmy się nad tym komu lepiej pomagać !

Nie możesz wziąć psa kota ze schroniska to pomagaj inaczej !

Pamiętajcie też o klikaniu w puste miski,zbiórka na burka itp.




Tu Wam dalej linki i po niżej u mnie na blogu też są odpowiedniki do stron  !









A Ty na co przekażesz swój 1 % ???








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz