środa, lipca 13, 2016

Wyprzedaż - 40 % Sklep Chinski Bochnia

Hej Słonkaaa :* 

Wyprzedaż - 40 % Sklep Chinski Bochnia 





Dziś taki mega inny wpis niż zawsze :) 
Dziś wpis o mega wyprzedaży na której znalazłam się przez przypadek ;)

A więc tak w niedziele 10.07 mieliśmy z mężem wolne i ja w poszukiwaniu butów zahaczyłam aż o sklep chiński oddalony od Tarnowa jakieś 40 km :D 

Znalazłam się w Bochni a że tam likwidacja sklepu ( od 1.08 przenoszą na inna ulicę ) to zakupiłam buty :) 


( sorry za zdjęcia ale coś mi komp szwankuję ) ;/;/ 

Adidasy dla siebie i dla męża
Spodnie dla mnie i dresowe mąż oraz kupiłam sobie nowy portfel ;) 




Za wszystko wyszło 276 zł ale że była wyprzedaż  - 40 % to zapłaciliśmy 165,60 :) także dobrze zainwestowane pieniądze :)




A do was mam pytanie :) jak podchodzicie do takich sklepów / zakupów w nich itp ?? 

Ja szczerze lubię chińskie sklepy :) 

czasem trafi się fajna perełka która starczy na długi czas za fajną cenę :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz