poniedziałek, lipca 18, 2016

Tarnowski Azyl Dla Zwierząt - z Krótką wizytą w Azylu ( Karmy zawiezione )


Hej ;* Jak wiecie 21 Maja organizowałam spotkanie blogerek gdzie zbierałam karmę dla psiaków/kotów...w końcu tam dojechałam :)

karmę zostawiłam uroniłam morze łez i odjechałam..serce moje nie wytrzymuje takich miejsc..sama miałam psinkę znajdę przed 14 lat była ze mną..niestety w 2011 musiałam się z nią pożegnać...rak ja zjadł ;(:(:(  


Ja pisać tu dużo nie będę bo to bardzo smutne miejsce....także parę fotek i uciekam na miasto z moim ...











O azylu

Od 1999 roku prowadzimy Azyl dla Psów i Kotów. Azyl zlokalizowany jest przy ul. Cmentarnej 31. To duży, ogrodzony teren, odwodniony, o betonowej nawierzchni. Psy mają tu do dyspozycji wygodne, codziennie czyszczone, zadaszone boksy z drewnianymi budami i podestami, a koty 2 kontenery z wybiegami zabezpieczonymi siatką. Poza tym szczeniaki mają odrębne ogrzewane w zimie pomieszczenie z możliwością wyjścia na ogrodzony wybieg na zewnątrz.
Trafiają do nas zwierzęta z interwencji: porzucone, niechciane, zagubione, wałęsające się, krzywdzone, mogące stwarzać zagrożenie, wymagające pomocy weterynaryjnej.
Zapewniamy im staranną opiekę, karmimy, pielęgnujemy, dbamy o ich kondycję psychiczną i fizyczną wyprowadzając na długie spacery. Pomagają nam w tym liczni miłośnicy zwierząt.
Przyjętym zwierzętom zapewniamy staranną opiekę, m. in. karmiąc je właściwie, codzienne czyszcząc boksy, chroniąc przed warunkami atmosferycznymi. Staramy się także znaleźć zwierzakom nowy dom. W tym celu prowadzimy szeroko zakrojone akcje informacyjne w mediach społecznościowych i tradycyjnych, adopcje wirtualne oraz akcje adopcyjne w ramach otwartych imprez organizowanych w Tarnowie – to akcja „Szukam domu”.

Czy wiesz, że…

  • W Azylu przebywa średnio 100 psów i kilkanaście kotów. Ale bywają okresy, kiedy zwierząt – przede wszystkim psów – jest dużo więcej, nawet 110-120.
  • Trafiają tu także wymagające pomocy zwierzęta dzikie i ptaki. Dzięki zezwoleniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska może przetrzymywać, transportować oraz opiekować się gatunkami objętymi częściową bądź ścisłą ochroną.
  • Zachęcamy wszystkich pełnoletnich miłośników do wspólnych spacerów z naszymi podopiecznymi. Chętnych nie brakuje, a współpracują z nami zarówno ludzie młodzi ze szkół średnich i studenci oraz dorośli.
  • Współpracujemy z Zakładem Poprawczym. Jego wychowankowie pracują w Azylu przy zwierzętach.
  • Na stałe współpracujemy także z lekarzem weterynarii.
  • Cyklicznie, wśród dzieci i młodzieży szkolnej, prowadzimy akcje edukacyjne.
  • Starannie weryfikujemy osoby deklarujące chęć adopcji zwierzaków. Koszt adopcji to wolny datek w kwocie minimum 20 złotych. Nasze zwierzęta przygotowane są do adopcji, tzn. są: zaszczepione, odrobaczone, odpchlone, wypielęgnowane, czyste, mają książeczkę zdrowia.
  • Nasza seniorka po 9 latach pobytu w Azylu znalazła dom. Ma 11 lat. Mimo tak długiego pobytu w Azylu szybko zaadoptowała się do nowych warunków, swojej nowej rodziny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz