wtorek, lipca 12, 2016

EVELINE - Luksusowy Balsam Do Ciala CZEKOLADA & ARGAN

EVELINE - Luksusowy Balsam Do Ciala CZEKOLADA & ARGAN



Hej Słonka :* Ostatnio same wycieczki opisuje to dziś szybki post na temat balsamu który skradł moje serce 😄



Kilka slow producenta :


Cena: 16.99 zł
Luksusowy balsam do ciała
Czekolada i Argan
Błyskawicznie odżywia
Intensywnie regeneruje

Innowacyjna formuła luksusowego balsamu do ciała czekolada & argan oparta jest na ultranawilżającym kwasie hialuronowym, UREA i wyjątkowej kompozycji składników aktywnych, dzięki czemu spektakularnie wygładza naskórek i skutecznie neutralizuje wolne rodniki. Błyskawicznie nawilża, zmiększa skórę i odbudowuje jej naturalną barierę ochronną. Lekka konsystencja o słodkim czekoladowym zapachu zapewnia długotrwałe uczucie odprężenia.


A teraz czas na mnie ...


Ja ja ja...ja się zakochałam w tym balsami jest cudowny

Pieknie i długo pachnie idealnie się rozprowadza po skórze nadając jej miłego delikatnego dotyku

Balsam jest dość wydajny nie zostawia tłustej nawierzchni bardzo dobrze się wchłania




Jestem milo zaskoczona

Moja skora po nim jest dobrze nawilżona ładnie i długo pachnie zauważyłam tez wygładzenie skory




Polecam 😈

 A Wy znacie ten balsam ?

Jak się u Was sprawdził ??





Produkt dostałam na moim spotkaniu blogerek

Opinia jest wyłącznie moim zdaniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz