poniedziałek, lipca 11, 2016

SORAYA - SOS SKIN - Kojacy Zel po opalaniu 5 % D - PANTENOLU

SORAYA - SOS SKIN - Kojacy Zel po opalaniu 5 % D - PANTENOLU



Hej Słonka :D Za oknem piękne słonce ...ah każdy myśli o opalaniu a co jeśli przedobrzymy ?


Wtedy na ratunek przychodzi on SOS SKIN KOJĄCY ŻEL od firmy SORAYA





Produkty tej firmy nie są mi obce ale po raz pierwszy miałam okazje przetestować żel ...

Mozę tak bardzo opalona nie jestem bo nie mam kiedy
 ( w pracy obowiązują mnie długie spodnie ) a po pracy to dom obowiązki zony i brak chęci na wszystko ale mimo to lekko mnie słoneczko chwyciło i ulgę przyniósł mi własnie ten zel 😃 






Zel jest bezbarwny lekko pachnie taka bryz morka dobrze się nakłada szybko się wchłania nie zostają tłuste plamy itp

Zel doskonale nawilża daje uczucie chłodu


Polecam 😃


Tu kilka slow producenta :...

Pierwsza pomoc przy przedawkowaniu słońca. Kojący żel z d-Panthenolem jest doskonałym środkiem łagodzącym w przypadku podrażnienia i poparzenia skóry wywołanego zbyt długim przebywaniem na słońcu.
Przynosi natychmiastowe ukojenie podrażnionej przez promienie słoneczne skórze. Formuła z wysoką zawartością d-Panthenolu odpowiednio nawilża, regeneruje i łagodzi. Zawiera delikatnie natłuszczające składniki, dzięki czemu skóra staje się jedwabiście gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Żel łatwo się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości


Produkt dostałam na spotkaniu Blogerek w Rzezawie u Ani
Opinia jest wyłącznie moja i to jest moje zdanie


Pozdrawiam Ewelina 😄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz