wtorek, czerwca 28, 2022

Shamasa - RÓŻA naturalne perfumy w kremie RÓŻA naturalne perfumy w kremie / Recenzja / Reklama

 Shamasa - RÓŻA naturalne perfumy w kremie RÓŻA naturalne perfumy w kremie 



Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z totalną dla mnie nowością jaką wypatrzyłam sobie w sklepie internatowym SHAMASA , w ramach współpracy zamówiłam sobie takie cudo jak naturalne perfumy w kremie ! Tak dobrze czytacie w kremie . Szczerze Wam powie że spotkałam się z taką formą perfum po raz pierwszy ( nawet mi towarzyszyły na wakacjach ) Krem o cudownym zapachu róży znajduję się w pięknym , bardzo ciekawym opakowaniu , drewnianym  , odkręcanym . Krem jest koloru białego ,ale pod pływem ciepła robi się jakby bezbarwny . Ma cudowny , piękny zapcha , pachnie jak świeża róża taka o poranku z kilkoma kroplami rosy . Tak mi się kojarzy ten zapach . Krem / perfum składa się z naturalnych składników . Opakowanie tego perfum pochodzi z recyklingu co bardzo osobiście mi się podoba , do tego nie zawiera alkoholu , więc nie podrażnia skóry . Cieszy mnie też fakt że krem nie brudzi ciuchów . Zapach kremu utrzymuję się dość długo bo spokojnie około 6 godzin takiego intensywnego zapachu . Ale że pudełeczko jest małe , można je mieć zawszę pod ręką i zawsze można poprawić zapach. Ja nakładałam paluszkiem krem w okolicach uszów i nadgarstków oraz między piersiami na dekolt ( i tam się najdłużej trzymał zapach ) 



DODATKOWE INFORMACJE :

ROSE - zmysłowa róża

  • bez alkoholu
  • na naturalnych wyciągach z roślinnych
  • trwały zapach
  • nietestowane na zwierzętach
  • opakowanie pochodzi z recyklingu
  • każde pudełeczko to misterna ręczna praca

Róża ma już stałe grono swoich wielbicieli, to kwintesencja klasy i elegancji. Już prekursorka kosmetyki naturalnej, Kleopatra, doceniła wyjątkowe właściwości olejku różanego. Zmysłowy aromat róży zachwyci wszystkie zwolenniczki tego kultowego zapachu.

Skład:

  • olejek z drzewa herbacianego jako konserwant
  • olejek z kiełków pszenicy (witamina E)
  • ekstrakt z aloesu
  • wosk pszczeli
  • woski roślinne
  • esencja

Unikalna forma perfumowania ciała w nietuzinkowym pudełeczku z drzewa różanego lub akacjowego. Bazą perfum są naturalne woski roślinne co zapewnia ich hipoalergiczność. Dzięki zakręcanemu pudełeczku perfumy mogą zawsze towarzyszyć nam w torebce. To niecodzienne połączenie elegancji, funkcjonalności i bezpiecznego kosmetyku.

STOSOWANIE: najlepszy efekt uzyskujemy nakładając niewielką ilość kremu na miejsca pulsujące (nadgarstki, strefy za uszami, skronie, zgięcia łokci i kolan).

ORYGINALNY UPOMINEK DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY !!!

Na kolor drewna w które zapakowane są perfumy nie mamy wpływu. To produkt rzemieślniczy a każdy zapach umieszczany jest w słoiczku według fantazji naszych przyjaciół z Indii w danej chwili ;)


Nie znasz zapachu?

zanim zamówisz pełnowartościowy produkt, proponujemy zamówienie próbki :)
Będziesz pewna ( pewien), że zamawiasz to co lubisz i nie będziesz musiała (musiał) zastanawiać się komu oddać w prezencie ;)
Zamawianie próbek ogranicza również zwroty, które generują ślad węglowy i marnotrawstwo produktów.
Każda próbka to produkt, który składa się z materiału, prądu, tuszu, pracy i czasu, dlatego zależy nam na ich efektywnym wykorzystaniu.
To produkt w wersji mini ale bardzo cenny :)
Razem zadbajmy, choć trochę o nasze środowisko :)

https://www.shamasa.pl/pl/produkty/probka-wybranego-produktu


A Wy znacie taki perfum ? Jeśli nie ,a chcecie coś naprawdę fajnego za 40 zł ( idealny pomysł na prezent ) to koniecznie zajrzyjcie pod ten link RÓŻA PERFUM ale firma SHAMASA oferuje też możliwość zamówienia próbek zapachowych w cenie 2 zł . Więc to też uważam za fajną opcję bo możemy spróbować różnych perfum za niewielkie pieniądze . Wyżej macie linka do próbek :) Ja dostałam taką próbkę ale jeszcze jej nie wykorzystałam , jak ją otworze dam znać na IG :) 

Dziękuje Firmie SHAMASA za możliwość poznania ciekawego produktu ! 


----

#REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz