poniedziałek, czerwca 06, 2022

Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne dla kobiet - LULA

  Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne dla kobiet - LULA

 

Hej Moje Słoneczka :)

Mamy Czerwiec , mamy lato , mamy gorąco ... A co z tym się wiąże ? Brzydka sprawa , moim zdaniem ten temat to dalej temat tabu w PL.
A szkoda bo ten temat który dziś poruszę jest rzeczą naturalna . 
A więc temat " POT " 
Temat potu jest moim zdaniem  tematem naturalnym i myślę że nie powinniśmy się go wstydzić , tym bardziej w dzisiejszych czasach gdzie mamy różne możliwości zatrzymania tego potu . 
Jedną z takich możliwości jest używanie chusteczek antyperspiracyjncyh . Tak dobrze czytacie . Jak śledzicie moje media społecznościowe to wiecie że jakiś czas temu dostałam od firmy STELLA produkty które będę Wam teraz opisywać .

Dziś weźmiemy się za :

Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne dla kobiet . 


Każda kobieta ma zawsze przy sobie torebkę a jeśli nie torebkę to jakąś saszetkę a w niej różne cuda , warto do tych cudów dodać chusteczki. Wyglądają nie pozornie jak zwykłe chusteczki. Mają wygodne opakowanie , są łatwe w użytkowaniu . Chusteczki nie uczulają pach , można używać nawet na świeżo ogolone pachy bo nie powodują podrażnień czy pieczenia skóry . Na skórze pozostawiają  delikatny zapach pod pachą , nie brudzą ubrania . A jak działają ? A no dobrze ! Jestem bardzo miło zaskoczona ! Bo chusteczki dobrze zatrzymują pot i są wydajne , tzn dobrze nawilżona. Musze Wam powiedzieć że cieszę się że chusteczki mają dobry skład , są biodegradowalne i co najważniejsze jak dla mnie są bez alkoholu. Muszę Wam przyznać że chusteczki używałam nawet po goleniu pach . I nie miałam żadnych skutków ubocznych , nic mnie nie swędziało , nie uczulało. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych chusteczek. Małe poręczne opakowanie , działają i jest fajna cena . 
Polecam każdej kobiecie ! 


Chusteczki możecie kupić pod tym linkiem : 

Chusteczki odświeżające antyperspiracyjne dla kobiet 


A Wy jak radzicie sobie z potem i brzydkim zapachem ? Jeśli naprawdę szukacie czegoś dobrego , w fajnej cenie i poręcznym opakowaniu to koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy , tym bardziej gdzie firma oferuję fajne produkty ;) 




Zapraszam do mnie na IG tam konkurs :) Fajne nagrody ;)

Dziękuje firmie STELLA za możliwość poznania ciekawych produktów :) 

---
#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz