piątek, czerwca 17, 2022

POMYSŁ NA PREZNET - KOSZULKOWY.PL

 POMYSŁ NA PREZNET - KOSZULKOWY.PL 

Cześć Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją koszulek od koszulkowy.pl oraz napiszę Wam kilka słów o skarbonce jaką sobie zamówiłam :)  Sklep KOSZULKOWY.PL jest mi dobrze znany, miałam okazje już mieć kilka rzeczy z tego sklepu i powiem Wam że do tego pory jestem zadowolona z jakości. Od 3 lat mamy koszulki z tego sklepu i jakość materiału super , nadruk dalej wygląda jak nowy. 

Tym razem w ramach współpracy mogłam sobie wybrać 3 produkty i oczywiście wybrałam 2 koszulki. Dla mnie damską , a męską dla mojego  męża oraz skarbonkę :)  Na pewno widzieliście moje story z otwierania paczki i post na IG. A teraz Wam napiszę kilka słów. Tym bardziej gdzie za chwilę będzie DZIEŃ OJCA więc uważam że to idealny pomysł na prezent 

Dla mojego męża zamówiłam koszulkę męską z nadrukiem  - LICENCJA NA GRILLOWANIE .Zdecydowałam się na koszulkę z nadrukiem , bo jest to koszulka w 100 % bawełniana , więc idealna , szczególnie w lecie bo bawełna tak się nie poci. Nadruk na koszulce jest wykonany z dobrego nadruku . Jest wyrazisty i ma mocy kolor nadruku . Kolor koszulki jest czarny . Dla mnie duży plus koszulek od koszulkowy.pl to, że koszulki nie farbują podczas prania , oraz nie farbują ciała podczas gorąca ( upału ) Na stronie koszulkowy.pl łatwo dobrać rozmiar koszulki bo jest wszystko łatwo i przejrzyście opisane . Mąż zadowolony , jest to jego druga koszulka i wiem że nie ostatnia . Jeśli nie macie pomysłu na prezent to koniecznie zajrzyjcie na stronę  koszulkowy.pl . Myślę że każdy tam znajdzie coś dla siebie. Koszt takiej koszulki to 59 zł  ,ale naprawdę nie jest to dużo , biorąc pod uwagę skład materiału i jakości.


Sobie zamówiłam koszulkę z nadrukiem  LEGENDY RODZĄ SIĘ W KWIETNIU . Koszt mojej koszulki to 59 zł  ale skład to czysta bawełna , do tego miła w dotyku . Też jestem posiadaczką 3 letniej bluzki od koszulkowy.pl i chodzę w niej często i mogę Wam w ciemno polecić sklep. Tym razem wzięłam sobie rozmiar większy bo chciałam mieć taką luźniejszą bluzkę do rybaczek damskich . Na stronie sklepu koszulkowy.pl można wybrać sobie odpowiedni rozmiar bo jest wszystko ładnie opisane. Koszulka ma mocny kolor ( pigment ) jest czarna ,ma ładny duży , przejrzysty i co najważniejsze ładny , estetyczny napis ( nadruk ) Sklep koszulkowy.pl ma nadruki naprawdę dobrej jakości. Koszulka damska nie brudzi ciała , nie farbuje podczas prania i co najważniejsze nie kurczy się .Polecam ! 

Zamówiłam też sobie ( ciekawy pomysł na prezent - jeśli nie wiecie co kupić to uważam że skarbonka zawszę się sprawdzi ) skarbonkę ! Mamy w domu z mężem chyba z 3 skarbonki , ale chyba żadna nie jest tak ładna jak ta którą zamówiłam na koszulkowy.pl. Skarbonka to koszt 39 zł więc cena jest bardzo przystępna . Muszę też Wam powiedzieć że skarbonka doszła w całości , więc firma dobrze zabezpiecza swoje paczki co daje kolejnego plusa firmie . Skarbonka jest nie duża ,jest  taka jak na rysunku. Ma kolor biały z fajnym nadrukiem dobrej jakości . U nas jest to nadruk : "Na  PODRÓŻ DOOKOŁA ŚWIATA "  dookoła świata raczej nie pojedziemy ale będziemy zbierać na wakacje za rok ;) Skarbonka super się komponuję na szafce z kwiatami i świecami ;) Taki element dekoracyjny :) A jednocześnie możemy coś odłożyć :) 

Dziękuje firmie za dwa cudowne gratisy ;) jeden to woreczek a drugi to breloczek do kluczy / na zakupy ;-)

PODSUMOWUJĄC : 

Koszulkowy.pl to sklep gdzie można zamówić wiele ciekawych produktów jak np : koszulki z nadrukiem , torby, poduszki ( mam jednego " jaśka " i polecam z całego serca ) . Idzie Dzień Ojca jeśli jeszcze nie macie prezentu to koniecznie zajrzyjcie na koszulkowy.pl tym bardziej gdzie można zrobić koszulkę czy kubek ze swoim projektem ( kubek też mam - już prawie 7 miesięcy i jest super ) Także ja jestem zadowolona z jakości sklepu , polecam Wam z czystym sumieniem sklep. 

A Wy lubicie takie koszulki z nadrukami ? 

Macie pomysł na prezent na Dzień Ojca ?

Pozdrawiam Was Kochani ! :)

Dziękuje KOSZULKOWY.PL za współpracę :)

----

REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz