piątek, czerwca 10, 2022

Jak Sprzątanie EKOLOGICZNE to tylko z Souvre

 Jak Sprzątanie EKOLOGICZNE to tylko z Souvre

 


 Cześć Moje Myszki Kochane :) 

 Jak widziałyście na moim IG podęłam współpracę z Marką SOUVRE która ma w swojej ofercie ciekawe , ekologiczne produkty do sprzątania :)

 Muszę szczerze Wam powiedzieć że z firmą SOUVRE spotkałam się po raz pierwszy i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

 


Przez najbliższe tygodnie będę testować :

 

1 ) Odplamiacz 750 ml LAUNDRY CARE – UBRANIA PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ

 

2 )  Odtłuszczacz 750 ml KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK

 

3 ) Płyn do Kabin 750 ml BATHROOM CARE – LŚNIĄCA ŁAZIENKA

 

4 ) Płyn do Mycia Szyb z Antyparą 750 ml MULTI–PURPOSE CARE

 

5 ) Płyn do Tapicerek i Dywanów 1000ml LAUNDRY CARE – TKANINY PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ

 

6 ) Żel do Przypaleń 500ml KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK

 

Jak widzicie produkty są ciekawe , są to produkty ekologiczne więc fajnie , bo dbamy o przyrodę , zwierzęta ale też o samych siebie .

 

Ja biorę się za testy i do Was wracam z recenzją za kilka tygodni bo jednak mam co testować :) Zapraszam też na mojego IG bo tam będę częściej opowiadać o produktach .

 

 
A jeśli jesteście zainteresowane kupnem tych produktów to już Wam piszę jak to zrobić .
Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 
A Wy co używacie do czyszczenia ?  Stawiacie na ekologię ?
Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 
---- 

#REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz