sobota, czerwca 04, 2022

4-Stopniowy Zestaw HairLXR / Recenzja

 4-Stopniowy Zestaw HairLXR / Recenzja 

Hej Moje Kochane Słoneczka :) 

Dziś przychodzę do Was z mega świetnym zestawem do wypadających włosów ! Niestety jestem osobą która marzy o pięknych , długich włosach ale na marzeniach się kończy , bo moje włosy wychodzą garściami. Czego ja to nie próbowałam , nie testowałam , nie używałam i od zewnątrz i wewnątrz . No ale na szczęście dzięki uprzejmości firmy hermzlabs.pl znalazłam idealny zestaw do włosów . Który już po dwóch tygodniach sprawił że moje włosy są jakby mocniejsze i już mniej wypadają . Dziś Wam napiszę kilka słów o tych produktach bo warto je poznać . 

4-stopniowy kompleks inteligentnych składników to najlepszy przyjaciel świadomej kobiety.



Dla kogo jest ten zestaw?

  • Idealny dla osób z problemem wypadania i przerzedzenia włosów.
  • Dla tych, których włosy są zniszczone zabiegami chemicznymi lub zachwianiem równowagi hormonalnej.
  • Dla osób cierpiących na łysienie i wypadanie włosów wywołane stresem.
  • Dla osób które chcą zwiększyć ilość i objętość włosów oraz poprawić ich kondycję.





Także zaczynamy :)


Szampon Peelingujący


Delikatnie złuszczy, oczyści i odnowi skórę Twojej głowy. Zredukuje przyczyny łamliwości Twoich włosów. Poprawi mikrokrążenie Twojej skóry, dzięki czemu włosy będą mocniejsze. Zapomnij o widoku połamanych włosów. 

MOJA OPNIA : Szampon jest bardzo wydajny , lekko i delikatnie złuszcza skórę głowy. Unosi włosy u nasady . Włosy są miękkie w dotyku ,są mocniejsze ,zaczynają być grubsze . Mniej wypadają . Ogólnie zauważyłam że skóra głowy jest zdrowsza , mniej się przetłuszcza ! Zauważyłam że też jakby ten peeling stymuluję skórę głowy , co może zaowocować szybszym rośnięciem włosów . Szampon ma bardzo delikatne drobinki orzecha zmielonego w opakowaniu  i to właśnie o super oczyszcza skórę głowy .

Szampon Oczyszczający

Zregeneruje Twoje włosy od środka i ochroni je od zewnątrz. Włosy przestaną być przetłuszczone i Twoja skóra głowy przestanie swędzieć. Twoje włosy będą lśniące, a Ty będziesz szczęśliwa patrząc w lustro. 

MOJA OPINIA : Szampon który świetnie radzi sobie z oczyszczaniem włosów . Super szampon się sprawdza żeby zmyć olejki ( po olejowaniu włosów ) Włosy są bardziej lśniące , mniej się przetłuszczają . Szampon ma super zapach . Delikatny i bardzo przyjemny , dość długo się utrzymuje się ten zapach na włosach .

Odżywka

Zadba o odpowiednią mikroflorę Twojej skóry głowy, zapewniając jej nawodnienie przewyższające kwas hialuronowy. Polimer ochronny przeniknie do włókien Twoich włosów gdzie odbuduje zerwane mostki siarczkowe. Twoje włosy będą posiadały warstwę ochronną, a wszelkie uszkodzenia zostaną tylko złym wspomnieniem.

MOJA OPINIA : Skóra głowy i moje końce odżyły . Jest to odżywka która świetnie radzi sobie z wypadaniem włosów. która scaliła moje włosy szczególnie  odżywka uratowała moje końce . Odżywka pobudza włosy , włosy są miękkie w dotyku , są gładsze . Plus za to że odżywka mnie nie uczula oraz nie przetłuszcza mi włosów.

Serum

Zmniejszy wypadanie Twoich włosów i pobudzi je do wzrostu. Bogata w przeciwutleniacze arugula, prebiotyki i komórki macierzyste dogłębnie odżywią Twoje włosy, skutecznie wydłużając ich żywotność. Pełna szczotka włosów oraz zatkany odpływ to już przeszłość !

MOJA OPINIA : Serum które chyba pokochałam najbardziej na świecie !  Włosy są lśniące , dobrze się układają , nie przetłuszczają się . Do tego zauważyłam że włosy się lepiej rozczesują i są mocniejsze , grubsze . 


Także podsumowując ! 

Zestaw kosmetyków od firmy hermzlabs.pl  jest zestawem dla osób które borykają się z wypadaniem włosów , bo ten zestaw  4 produktów jest genialny ! Działa , włosy są miękkie  , zadbane , lśniące i co najważniejsze jest ich więcej , mniej wypadają , lepiej się układają . Produkty są wydajne , mają delikaty przyjemny zapach ! 

Dla mnie zestaw nr 1 do włosów jakie miałam ostatnio czytałam ! Polecam

Jeśli chcecie zakupić ten zestaw dla siebie czy innej osobie ( bo to może być zestaw dla pana i pani ) to klikajcie tu : --- > 

4-Stopniowy Zestaw HairLXR

DZIEKUJE hermzlabs.pl  za możliwość testów !

A Wy jakie macie problemy z włosami ?

Pozdrawiam ! 


------

#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz