wtorek, maja 19, 2020

Kick The Tick Zestaw do usuwania kleszczy.

Kick The Tick Zestaw do usuwania kleszczy.



Cześć Moje Tygryski ;)

Dziś przychodzę do Was z pewnym zestawem na kleszcze.
Jak wiemy zimy nie było i połowa tego dziadostwa została żywa,i niestety już słychać że kleszcze atakują.Dlatego myślę że warto zaopatrzyć się w taki zestaw,tym bardziej gdzie zaraz się zacznie grzybobranie,wakacje...Zestaw kosztuję około 30 zł a może nam życie uratować.Ja na całe szczęście przez 30 lat życia nie miałam nigdy kleszcza na sobie więc nie musiałam nigdy panikować .


Ale cieszę się że mam taki zestaw bo nigdy nic nie wiadomo.
Zestaw trzymam w aucie,żeby był pod ręką.
Ale mam zamiar kupić jeszcze drugi żeby mieć w domu.Nie korzystałam jeszcze z tego sprzętu ale chciałam Wam napisać że mamy jedno zdrowie więc warto mieć taki sprzęt w domu.Dlatego zachęcam do zakupu.Zestaw wygląda na porządny oraz co najważniejsze łatwy w obsłudze a to jest ważne. 
Podoba mi się że powstają takie zestawy.Dbajmy o nasze zdrowie i życie .


Kick The Tick Zestaw do bezpiecznego usuwania kleszczy


Zestaw Kick The Tick do usuwania kleszczy przyczepionych do skóry ludzi i zwierząt. Usuwanie kleszczy jest dwuetapowe. Zestaw zawiera preparat do wymrażania kleszczy oraz dwustronny przyrząd do usuwania kleszczy w każdym rozmiarze.
 
Zalecany jest do stosowania w celu ograniczenia ryzyka zakażenia chorobami przenoszonymi przez kleszcze, takimi jak: kleszczowe zapalenie mózgu, borelioza, babeszjoza, anaplazmoza i inne.


 Przyrząd do usuwania kleszczy Kick The Tick jest rekomendowany przez Fundację 
Na Rzecz Zwalczania Kleszczy i Profilaktyki w Chorobach Odkleszczowych.

Zamraża i zatrzymuje wydzielanie zakaźnej śliny przez żerującego kleszcza
Chroni przed jego rozerwaniem ciała pasożyta podczas jego usuwania
Zawiera 60 dawek. Wystarczy do usunięcia do 40 kleszczy.
Ergonomiczny kształt przyrządu
Wysokiej jakości wyrób medyczny
Zastosowane materiały umożliwiają precyzyjny zabieg
Dwie końcówki zaprojektowane z myślą o różnych rozmiarach kleszcza
Ogranicza ryzyko zakażenia chorobami przenoszonymi przez kleszcze


 
Dziękuje firmie za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek.

A Wy macie takie zestawy w domu ? 
Jesteście zabezpieczeni przed kleszczami ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz