niedziela, maja 17, 2020

ALLERGOFF® POWLEKAJĄCO BARIEROWY KREM DO CIAŁA

ALLERGOFF® POWLEKAJĄCO
BARIEROWY KREM DO CIAŁA




Hej Moje Myszki :)

Dziś przychodzę  do Was z kolejnym produktem który dostałyśmy na spotkaniu blogerek. Dodatkowo dostałyśmy 2 saszetki emulsji do ciała.


Krem znajduję się w opakowaniu z zakrętką.Krem jest bardzo wydajny,kosztuję około 30 zł.Jest wydajny.Krem używałam po goleniu nóg .Mam problemy a w sumie miałam w wrastającymi włosami,ale zauważyłam że ponad 2 miesiącach użytkowania moja skóra stała się gładka,zadbana,przestałam mieć problemy z krostkami,szczególnie w okolicach nóg oraz miejsc intymnych.Teraz skóra jest dobrze nawilżona,gładka i aż miło jest pokazać nogi ;) 
Krem też używałam na krostki które wyskakują mi podczas " tych dni " i powiem Wam że krem szybko wysuszał nieproszonych gości i po 2 góra 3 dniach miałam czystą,piękną twarz.
Krem jest wydajny.Ja mam jeszcze pół opakowania,więc cena 30 zł jest bardzo dobra.
Ten krem jest szczególnie dla osób ciepiących na atopowe zapalenie skóry czy łuszczyca.
Jakby na to nie patrzyć to krem jest dla każdego,dla całej rodziny.



ALLERGOFF® POWLEKAJĄCO
BARIEROWY KREM DO CIAŁA

Wyrób medyczny bogaty w składniki, które powlekają wrażliwą skórę, tworząc na jej powierzchni nawilżająco-natłuszczającą barierę ochronną.
  • Wspomaga odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry, intensywnie nawilża i natłuszcza skórę nie powodując uczucia jej lepkości i obciążenia
  • Zabezpiecza skórę przed utratą wody, co pozwala na utrzymanie odpowiedniego nawilżenia przez długi czas
  • Zawiera prebiotyki, które stymulują rozwój prawidłowej flory bakteryjnej, stanowiącej tarczę ochronną skóry
  • Łagodzi uczucie podrażnienia, suchości i świądu skóry


  • Znacie ten krem ? 
  • Używacie jakiś wspólnych kremów dla całej rodziny ?

Dziękuję firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek.

1 komentarz:

  1. Dzięki za recenzję. Nie znałam tego kremu, ale chętnie go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń