piątek, maja 22, 2020

Biotebal, Serum Wzmacniające - Mocne Paznokcie - WIZAŻ.PL

 Biotebal, Serum Wzmacniające - Mocne Paznokcie - WIZAŻ.PL






Hej Moje Myszki ;)

Jakiś czas temu dostałam się do testowania na stronie Wizaż.pl .
Tym razem udało mi się testować serum wzmacniające od firmy Biotebal.



Serum znajduję się w małej,prześwitującej butelce,z naklejką firmy która informuje co to za produkt.Ciesze się też że do serum jest dołączona kartka informacyjna co do za produkt,jak go stosować,jakie są skutki uboczne,data ważności itp.
Opakowanie wygląda jak buteleczka lakieru do odżywki,posiada mięciutki w dotyku pędzelek.


Serum jest bezbarwne,pachnie strasznie alkoholowo.
Jeśli chodzi o nałożenie na paznokcie to najlepiej robić to na wieczór,gdyż serum można łatwo zmyć ( wystarczy woda i już po mamy czyste paznokcie ) Dlatego polecam na wieczór nakładać małą ilość 
( wystarczy jeden ruch pędzelka i gotowe ).


Jeśli chodzi o zapach to jak już pisałam pachnie alkoholem ale po nałożeniu na paznokcie już tego zapachu nie ma.Serum szybko się wchłania,nie zostawia tłustej warstwy,oraz nie brudzi pościeli czy też ubrań .Zauważyłam pierwsze efekty już po tygodniu,po pierwsze zauważyłam że płytka paznokcia stała się lśniąca,i lekko twardsza .Następne efekty zauważyłam po kolejnym tygodniu że paznokcie zaczęły szybciej rosnąć.Oprócz tego że rosną to jeszcze stały się mocniejsze.Teraz jest ponad miesiąc stosowania,codziennie wieczorem.Opakowania mam jeszcze pół więc super bo jest wydajne. Dodatkowo zauważyłam poprawę paznokci.


Widać że są mocniejsze,mniej się łamią i nie rozdwajają. Widać też że płytka jest lśniąca,bardziej estetyczna.Także cieszę się że mogłam testować to serum.Dziękuje wizaż.pl za możliwość poznania dla mnie nowego produktu.Wiem że serum zostanie u mnie na zawszę.Zbliżają się wakacje więc może jest szansa  że na lato będę mieć swoje mocne,długie i zadbane paznokcie :) 
Bo jak wiecie sztuczne paznokcie nie dla mnie.
Osobiście mi się to nie podoba.
Wole jednak zadbać o swoje naturalne :) 
A dzięki temu serum mogę mieć piękne,zdrowe i lśniące paznokcie.Jestem zadowolona,i to bardzo.Jeszcze raz dziękuje .



DODATKOWE INFORMACJE :



Specjalistyczne serum do paznokci, które działa inaczej niż większość odżywek na rynku. Dzięki unikalnemu połączeniu składników wnika w głębokie warstwy paznokci utrzymując optymalny poziom ich nawilżenia. Zawartość wody w paznokciu powinna wynosić od 7% do 18%. Jeśli paznokcie są odwodnione stają się kruche i łamliwe. Specjalistyczna Formuła Hydro-StrongTM opiera się na zastosowaniu hydroksypropylochitozanu, składnika ściśle przylegającego do keratyny, głównego budulca paznokci. Serum tworzy niewidoczną warstwę ochronną, która zabezpiecza płytkę paznokcia przed utratą wilgoci oraz przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
Dodatkowo serum wzmacnia i odbudowuje warstwę keratynową, czyli główny budulec paznokci.


Biotebal Mocne Paznokcie przywraca optymalny poziom nawilżenia paznokci, dzięki czemu stają się one mocne i zdrowe. 
Skuteczność serum potwierdzają badania.*

*Badania aplikacyjne na grupie osób, które stosowały produkt regularnie przez 3 tygodnie. 



A Wy znacie to serum ? Używacie czegoś na paznokcie ?

Jakieś plany na wakacje ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz