wtorek, marca 24, 2020

Wydawnictwo MD: Książki dla dzieci - kolorowanki, bajki i ...

Wydawnictwo MD: Książki dla dzieci - kolorowanki, bajki i ...








Hej Moje Myszki Kochane 💝

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktów które dostałyśmy na spotkaniu blogerek.

Każda z nas dostała mega fajny zestaw książek dla dzieci.
Moje książeczki poszły do dzieci które mamy u nas w rodzinie.
Jest to moje kolejne spotkanie z firmą.
Miałam już okazje testować książeczki tej firmy więc super,cieszę się że firma nam zaufała i podarowała swoje produkty na nasze spotkanie blogerek .
Tu możecie przeczytać moją poprzednią recenzję --- > 




Tym razem dostałyśmy kolorowanki na Wielkanoc 2020.
Książeczki do czytania,oraz książeczki do nauki liter czy też cyfr.

Książeczki są mega ! Są dobrze wykonane,z dobrego materiału.
Wyglądają ślicznie,mają piękne kolory.W środku są czytelne,duże.Niektóre książeczki mają śliczne naklejki.Które możemy użyć w książeczce albo np robiąc laurkę . Mi się osobiście podoba to że książki są naprawdę dobrej jakości,jak już pisałam.Mają wyrazisty środek,dzieci mogą uczyć się pisać,czytać z przyjemnością.

Wiem że dzieci u rodziny były zachwycone książeczkami.
Szczególnie tą która zawierała naklejki.
Wiem że młodsze dzieci ( około 3 lat ) uczyły się liter z przyjemnością.Nie było trzeba ich zachęcać,robiły to same od siebie.
A wiecie jak to jest z dziećmi i nauką ? Cieszę że można fajnie uczyć dziecko,przez zabawę kolorowymi książkami . 
Dziewczynki były zachwycone książeczka z kotkami oraz książka pod tytułem " misie urwisie " bo jak stwierdziły miały piękne różowe okładki ;) Chłopcy znów byli zakochani literkach i cyferkach bo dopiero się uczą pisać / czytać.

Także cała rodzina zadowolona,szczególnie rodzice bo spokój mieli na kilka dni :) Jestem bardzo zadowolona że mogłam dzięki 
Wydawnictwu MD dać dzieciom uśmiech :) 


DZIĘKUJEMY FIRMIE ZA ZAUFANIE !! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz