sobota, marca 21, 2020

Lavera Tinted Moisturising Cream 3in1 24-godzinne nawilżenie i pielęgnacja skóry!

Lavera 
Tinted Moisturising Cream 3in1



24-godzinne nawilżenie i 

pielęgnacja skóry!



Hej Moje Myszki Kochane :-)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem od firmy LAVERA .



Dziś będzie o kremie 3 w 1 który jest jak fluid,krem,baza.Krem znajduję się w standardowym opakowaniu jak fluid,posiada pompkę dzięki której łatwo można wydobyć odpowiednią ilość produktu.Krem jest dość gęsty,ale dobrze się rozprowadzą na twarzy.Krem dobrze nawilża twarz,dobrze pokrywa twarz,nie zostawia plam czy też nie zauważyłam żeby się rolował.Przetestowałam go w różnych warunkach w tym w kąpieli i dość dobrze trzyma się na twarzy,nie trzeba go w ciągu dnia poprawiać.Jedynie u mnie jest kolor za ciemny,i muszę go niestety mieszać z innym kolorem żeby był odpowiedni kolor do mojej twarzy.Ale jakbym miała kolor idealny pod siebie to byłby to jedne z lepszych fluidów które używałam.





Podoba mi się to że ładnie pachnie.Taki kremem do twarzy,świeżym kremem do twarzy.Ciężko mi opisać zapach,ale taki przyjemny.Podoba mi się.Plus też taki że łatwo można go zmyć,fajnie że nie uczula,nie zatyka porów czy też nie podrażnia oczu.Duży też plus dla firm że jest to wegański produkt,
że faktycznie działa i dobrze nawilża .
Ja jestem zadowolona.Zapraszam na stronę firmy .















Dodatkowe Informacje :


Naturalny, nawilżający krem koloryzujący do twarzy pielęgnuje skórę przez cały dzień oraz zapewnia promienny i jednolity wygląd cery dzięki delikatnej sile krycia. Krem dopasowuje się do naturalnego koloru skóry. Nawilżenie, pielęgnacja i kolor w jednym produkcie.
Stosowanie: Nanieść niewielką ilość produktu po nałożeniu kremu na dzień równomiernie na skórę, najlepiej ciepłymi dłońmi.
  • naturalny kolor, który dostosowuje się do odcienia skóry
  • nawilża skórę przez długi czas
  • delikatnie pielęgnuje
  • dla jednolitej cery
  • wegańskie

Sposób użycia:Barwiona pielęgnacja
Rodzaje produktów:Kremy do twarzy
Typ skóry:Dla każdego typu skóry
Producent:Lavera
Właściwości:Wegańskie
Certyfikaty:NaTrue Vegan Society



  • Dopasowuje się do każdego koloru skóry
  • Bogaty w składniki odżywcze
  • Dla delikatnej i naturalnej cery
  • Wegański
  • NaTrue
  • Vegan Society
  • Wegańskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz