poniedziałek, marca 23, 2020

Spontaniczna Wycieczka do Sandomierza ( 10 / 2020 )

Spontaniczna Wycieczka do Sandomierza ( 10 / 2020 )






Cześć Moje Myszki Kochane :)

Jak radzicie sobie z tą całą pandemią ? Ja już mam dość,dość siedzenie w domu,jedzenia,gotowania i sprzątania..
Nie chcę wiedzieć jakie rachunki przyjdą za gaz,wodę i prąd..

W następnych dniach,miesiącach będzie nawał recenzji,ale było spotkanie blogerek a że siedzę w domu to będę Was zasypywać.
Ale przejdźmy do dzisiejszego postu , w piątek byliśmy w Muszynie,a w sobotę mieliśmy do załatwienia kilka rzeczy na Świętokrzyskim,a że byliśmy blisko Sandomierza to pojechaliśmy ;) 
To miasto jest jeszcze ładniejsze jak nie ma tony turystów.



Sandomierz – miasto w województwie świętokrzyskim, w powiecie sandomierskim, położone nad Wisłą, na siedmiu wzgórzach.
Sandomierz jest usytuowany na Nizinie Nadwiślańskiej i rozciąga się od Wyżyny Sandomierskiej po Równinę Tarnobrzeską.


Poszliśmy na pierogi..Zamówiliśmy na odległość,pierogi na wynos. Zamówiliśmy  sobie po góralsku ( ziemniaki,chrzań,boczek ) 
do tego barszcz wyszło 38 zł



Zjedliśmy je na polu, a dokładnie na rynku wśród stada gołębi.
Pierogi najgorsze jakie jadłam,już kupne w sklepie mrożone są lepsze.
Także gołębie miały ucztę ;-)


Byliśmy na brzegu Wisły,spacerek.Trochu zimno 
( miałam koc na sobie haha ) ale ludzi nie było więc luzik ;) 
A po dwa to była niezaplanowana wycieczka,także taki spontan.


Potem zrobiliśmy mega kółko do domu bo pojechaliśmy przez Tarnobrzeg ( gdzie zrobiliśmy zakupy w Biedronce w której było wszystko papier,mąka i drożdże ) Potem przez Mielec i do domu.


Zrobiliśmy ponad 240 km ...Wydaliśmy 38 zł ( bez paliwa ) 
plus w Biedronce około 140 ale to zakupy do domu - raz w tygodniu robię zakupy i nie panikuje.

Mój mąż pracuje,ja siedzę w domu więc ciężko u nas mówić o kwarantannie..Ja już poszła do pracy,pracuje na pół etatu na umowę zlecenie ale naprawdę wole być w pracy niż siedzieć sama w domu...


A Wy jak tam ? Macie pełną rodzinną kwarantanne ? 
Czy pracujecie ? 
Co ogólnie myślicie o tym całym wirusie ? 

P.S - Jak macie mi pisać co ja robię,że jeżdżę podróżuje itp..To darujcie sobie mam 30 lat i wiem co robię. Wszystko z głową,z dala od ludzi itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz