sobota, lipca 25, 2020

SEYO JAPOŃSKI OGRÓD PŁYN DO MYCIA I KĄPIELI 2 W 1 KWIAT WIŚNI 300 ML

SEYO JAPOŃSKI OGRÓD PŁYN DO MYCIA I KĄPIELI 2 W 1 KWIAT WIŚNI 300 ML









Hejka Myszki Moje Kochane. 

Dziś przychodzę do Was z kolejna mała i szybko recenzja tym razem żelem pod prysznic o zapachu wiśni. Miałam okazję już mieć inne żele tej firmy o których już jakiś czas temu pisałam a dziś przychodzę do Was z innym zapachem. Żel zakupiłam za 2.99 zł w Drogerii Natura. 


Żel znajduje się w małej buteleczce o pojemności 300 ml. 
Jest to żel i pod prysznic i płyn do kąpieli czyli 2 w 1.
Buteleczka jest zamykana na klik klik, posiada piękny zapach dojrzałych wiśni taki słodkich, kuszących. Żel bardzo fajnie nakłada się na ciało, dobrze myje i pielęgnuje skórę. Po używaniu żelu skóra jest miękka w dotyku, ładnie pachnie, jest zadbana i dobrze nawilżona. Fajnie też sprawdza się jako płyn do kąpieli bo robi dużo, pachnącej piany. 
Można w domu się zrelaxowac i poczuć jak w spa... Albo jak w Kraju Kwitnącej Wiśni. Bardzo polubiłam się z tym żelem i wiem że będę wracać do tej marki jaki i ich żeli. Podobają mi się. 
Mają ładne zapachy, fajnie myją, i do tego są tanie. 

Znacie? Ja polecam. 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citronellol, Linalool, Limonene.


Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz