piątek, lipca 10, 2020

Schwarzkopf Gliss Kur, Purify & Protect, Spray ochronny do włosów przeciążonych zanieczyszczeniami

Spray ochronny do włosów przeciążonych zanieczyszczeniami





Hej Moje Myszki Kochane :)

Co słychać u Was ? Widzę że blogi są już coraz mniej popularne.
Nie dziwie się IG zwojował świat.Tam szybciej i łatwiej o recenzję :) 
Ja będę pisać posty bo to lubię i mnie relaxuje.
Ale pewnie będzie ich mniej niż teraz,bo mam strasznie dużo pracy i brakuje mi czasu na wszystko.
Dziś znów mały i szybki post.

Spray ochronny bez spłukiwania Gliss Kur Purify & Protect przeznaczony do włosów przeciążonych zanieczyszczeniami odpycha pył i tworzy warstwę ochronną*.
Nie zawiera silikonów i sztucznych barwników.
* ochrona przed kurzem i pyłem przy użyciu z szamponem Gliss Kur Punify & Protect.



Spray kupiłam w Rossmanie na mega promocji bo kosztował UWAGA 3,99 zł ! Produkt znajduję się w butelce prześwitującej dzięki czemu widać ile jest jeszcze produktu. Kolor spray jest bezbarwny.
Zapach jest bardzo delikatny,ładnie i przyjemnie się aplikuje ten spray.Co do działania duży plus że nie skleja włosów,nie powoduję tłustych włosów,nie podrażnia oraz nie powoduje łupieżu. Czy odpycha brud,zanieczyszczenia ? ciężko mi stwierdził,bo myje włosy co 2 dni. Spoko jest skład. Normalnie produkt kosztuje około 16 zł.
Dużo trochu jak na taką małą buteleczkę.
Ja osobiście ten płyn używałam tak 2 x w tygodniu. 
Po miesiącu nie mam pół butelki,więc uważam że jest mało wydajny.
Ale jak go dorwiecie za 3,99 zł to polecam kupić i zobaczyć jak u Was się sprawdza .

A może ktoś ma ? I ma inne zdanie ? 

1 komentarz: