środa, lipca 01, 2020

Schauma Sports Power Szampon 400 ml

Schauma Sports Power Szampon 400 ml







Hej Moje Myszki. 

Mamy już Lipiec.. 
A ja tak mało aktywna na blogu, no ale wiecie jak jest praca, dom, obowiązki, lato... 
Od czasu do czasu jakieś posty się pojawią, ale ile i kiedy tego nie wiem. Zapraszam na mojego IG tam jestem aktywna. 


Dziś przychodzę do Was z męskim szamponem od 
Schauma Sports Power Szampon 400 ml

Wzmacniający szampon Schauma Sports do mycia włosów i ciała. Formuła bez silikonów z karnityną-T i proteiną natychmiast wzmacnia włosy. Ekstremalny zastrzyk świeżości oraz 100% siły dla włosów. Formuła z intensywnie wzmacniającą proteiną przywraca włosom utraconą substancję dla 100% siły i 100% blasku.

Składniki
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Hydrolyzed Soy Protein, Niacinamide, Magnesium Chloride, Carnitine, Taurine, Tartaric Acid, Panthenol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamide MEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, CI 19140, CI 16035, CI 15985


Szampon kupiłam na promocji w Drogerii Natura za 6,99.Jest to szampon męski do włosów z Vege formuła i można nim myć całe ciało. Pachnie ładnie, lekko męsko, trochu słodko.. 
Taki miły przyjemny zapach. Szampon dobrze się pieni, jest wydajny. Skóra głowy jest oczyszczona, włosy są dobrze umyte. Mąż ucieszył się że jest to szampon 2 w 1 bo mógł się nim myć cały. Skóra ciała jest nawilżona, ładnie pachnie, zapach o dziwo dość długo się utrzymuje. 
Do tego zauważyłam że szampon nie uczula oraz nie podrażnią skóry za co wielki plus. 
Mąż jest zadowolony. Więc polecamy go. 
Tym bardziej gdzie jest naprawdę wydajny i starczy na długo.

Znacie ten szampon? 
Jakich kosmetyków do włosów używają Wasi partnerzy? 



Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz