sobota, lutego 15, 2020

Wycieczka nr 5 / 2020 - Puszcza Niepołomicka

Puszcza Niepołomicka

Wycieczka nr 5 / 2020 





Cześć Moje Serca Kochane :) 💓💓💓


Jak po Walentynkach ? U mnie mąż obchodzi tylko 2 święta dla niego ważne ( data zaręczyn,oraz data ślubu naszego )
 Więcej nie obchodzi,ale wie że ja uwielbiam takie święta więc...
Za tydzień zabiera mnie w Nasze Kochane Bieszczady 
( w końcu cały weekend będziemy mieć wolne ) 
A że ja kocham wycieczki więc je dostaje bez okazji i na okazje :-) Okazje dla mnie,bo dla męża to kolejna super wycieczka spędzony czas z żoną :) Ogólnie wkurza mnie to jak niektórzy tego dnia " udają " wielką miłość a przez rok nawet czekolady żonie nie kupi...
Trochu nie ładne.Ale z drugiej strony fajnie że są takie jeszcze święta bo większość kobiet w tych dniach jest tylko doceniania...
Niestety smutna prawda...No ale ...



Wróćmy do wczorajszego dnia.Ogólnie jak widać jestem mało aktywna ale nie mam czasu na nic.Praca,dom,organizowanie spotkania blogerek,obowiązki..Doba jest za krótka..Po spotkaniu będzie nadmiar postów...Czasem nawet po 2 - 3 na dzień...
No ale to dopiero za miesiąc. Wróćmy do postu.



A wczoraj mąż miał wolne,ja pracowałam do 11 a następnie udaliśmy się na małą wycieczkę do Puszczy Niepołomickiej i ogólnie do NIEPOŁOMIC bo mieliśmy kilka rzeczy do załatwienia.Potem udaliśmy się na zakupy do naszego ulubionego sklepu chińskiego.
Tak bardzo go lubimy mają duży sklep ( duży wybór wszystkiego ) 
fajne ceny i jakość jak na chiny jest mega.



Mąż kupił sobie buty do pracy oraz taką bluzę na wyjazdy i jakieś tam duperele wydał w sumie 150 zł. ( można dostać kartę stałego klienta i zbierać pieczątki - brakuje nam jeszcze 3...Każda pieczątka to 50 zł po zebraniu 10 można wymienić bon na zakupy o wartości 50 zł ) 




Mi tym razem nic w oko nie wpadło więc nic nie kupiłam...
Następnie poszliśmy zjeść obiad w naszej chińskiej restauracji. 
Ja tym razem postawiłam na pierożki nadziewane krewetkami,mąż na kurczaka z orzeszkami ( fajny,ciekawy smak ) Wydaliśmy około 38 zł.

Potem pojechaliśmy do Puszczy Niepołomickiej.

Puszcza Niepołomicka – kompleks leśny znajdujący się w zachodniej części Kotliny Sandomierskiej, ok. 20 km na wschód od Krakowa. Zajmuje teren położony w widłach Wisły i Raby. Składa się z kilku oddzielnych kompleksów, niegdyś stanowiących jedną całość. Główny kompleks zajmuje powierzchnię ok. 110 km².

Kto śledzi mój blog i IG wie że często tam jesteśmy.
Od Tarnowa to około 60 km a fajne,ciekawe miejsce,z długą historią.

Potem zakupy spożywcze i dom..

Weekend pracujący.Ja dziś byłam w pracy do 14 mąż do 15 jutro ja wolne,mąż pracuje...

A jak u Was po Walentynkach ? 
Co o nich myślicie ? Obchodzicie ? 

Kochajcie się cały rok,dbajcie o siebie na wzajem. 
Codziennie nie tylko od święta .






1 komentarz: