sobota, lutego 29, 2020

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT / MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT MAX OUT PRIMER

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT 

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT MAX OUT PRIMER






Hej Moje Myszki !

I mamy ostatni dzień Lutego...Ale ten czas szybko leci,za szybko.

Dziś przychodzę do Was z recenzją tuszy jakie dostałam od portalu wizaż.pl 


Zacznę od tuszu - MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT 





Jest to tusz,który posiada ładne czarno,złote opakowanie.
Samo opakowanie zachęca do zakupu 
( dobry pomysł na prezent - w końcu zbliża się Dzień Kobiet ) 

Tusz posiada  grubą szczoteczkę,którą dobrze nakłada się na rzęsy. Szczoteczka dobrze rozdziela rzęsy,dając efekt wachlarza.Kolor maskary jest bardzo dobrze nasączony,wystarczy użyć 2 razy szczoteczkę żeby zobaczyć efekt wow.
Rzęsy są długie,dobrze rozdzielone,wyglądają jak sztuczne.Cieszę się że tusz nie uczula,nie podrażnia,nie powoduje łzawienie oczu.
Dobrze się trzyma na rzęsach,nie kruszy się.Jest też łatwy do zmycia.
Dobry tusz,polubiłam się z nim ;) 




Dodatkowe Informacje :

False Lash Effect za sprawą płynnej formuły nadaje rzęsom niesamowitą objętość, a precyzyjna szczoteczka pozwala dotrzeć do każdej rzęsy, dzięki czemu możesz tworzyć nawet najśmielsze looki. Max Factor False Lash Effect Maskara została przebadana okulistyczne, jest bezpieczna i nadaje się dla osób noszących szkła kontaktowe.
  • Pogrubiająca szczoteczka z 50% większa ilością włókien podwaja objętość Twoich rzęs, w porównaniu z nieumalowanymi rzęsami
  • Opatentowana formuła Liquid Lash™ pokrywa rzęsy od nasady aż po same końce tworząc Efekt Sztucznych Rzęs
  • Gwarancja pięknych rzęs, bez kruszenia i rozmazywania się tuszu


SPOSÓB UŻYCIA


1. Spójrz w dół lustra i nałóż tusz na rzęsy od nasady aż po same końce, delikatnie poruszając szczoteczką na boki.



2. Spójrz w górę i zaaplikuj tusz na dolne rzęsy.



Max Factor, False Lash Effect 

Max Out Blue Primer



Jest to dla mnie totalna nowość.Nigdy wcześniej nie używałam PRIMERU i szczerze powiem że jak to dostałam do testowania to nie wiedziałam jak się wziąć do tego i jak to używać.Na szczęście na internecie teraz jest wszystko.
Po zapoznaniu się z obsługą instrukcji,zaczęłam działać ;) 


Więc najpierw nakładałam " magiczny " primer,następnie dałam mu wyschnąć. 
I na to nakładałam tusz.Zauważyłam że dzięki primeru moje rzęsy są jakby bardziej zadbane.Tusz trzyma się dłużej.Rzęsy są bardziej wow.Fajny produkt.Podoba mi się.Myślę że zawita do mojej łazienki na stałe.Jest to fajna baza,którą warto aplikować przez nałożeniem tuszu.



Maksymalnie zwiększ efekt swojego tuszu dzięki bazie pod maskarę Max Factor False Lash Effect Max Out! Niebieskie mikropigmenty nadadzą kolorowi głębi oraz sprawią, że Twoje rzęsy wydadzą się ciemniejsze, a spojrzenie jaśniejsze. Bogata formuła pozwala zwiększyć objętość rzęs, a także wydłużyć je i podkreślić. - Maksymalnie zwiększ efekt swojego tuszu i ciesz się intensywnie czarnymi, jeszcze gęstszymi, grubszymi i dłuższymi rzęsami - Zawiera niebieskie mikropigmenty, które nadają kolorowi głębię - Sprawia, że Twoje spojrzenie wydaje się jaśniejsze - Formuła zapobiegająca powstawaniu grudek - Sprawi, że Twoje rzęsy będą wyglądać jeszcze bardziej spektakularnie
SKŁADNIKI
Aqua/Water/Eau, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Stearic Acid, Propylene Glycol, Triethanolamine, Paraffin, Cera Alba/Beeswax/Cire D'abeille, Propylene Carbonate, Synthetic Wax, Ethylhexylglycerin, Oleic Acid, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Cera Microcristallina/Microcrystalline Wax/Cire Microcristalline, Silica, Benzyl Alcohol, Polyethylene, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Tocopherol, Cellulose, Sodium Laureth Sulfate, Simethicone, Glycine Soja (Soybean) Oil, Trisodium Edta, Xanthan Gum, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Potassium Sorbate, Methylparaben, Argania Spinosa Kernel Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Ammonium Hydroxide, Tetrasodium Edta, Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Juice, Trideceth-9, Bisabolol, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Ultramarines (Ci 77007)].


Dziękuje WIZAŻ.PL za możliwość testowania.
Znacie ? Używacie ?



1 komentarz: