czwartek, lutego 20, 2020

Testy,testy z Wiżaż.pl oraz Everydayme.pl | Portal Dla Kobiet‎

Testy,testy z Wiżaż.pl 




Everydayme.pl | Portal Dla Kobiet










Hej Moje Myszki :)

Ostatnio nie ma mnie na blogu ale praca,dom,prowadzenie rozmów związanych ze spotkaniem blogerek...Czas leci..
Spotkanie tuż tuż,jeszcze w weekend chcemy gdzieś wyskoczyć.

Bo w końcu mamy cały weekend wolny,a na to wszystko trzeba czasu.Niestety doba ostatnio jest dla mnie za krótka...

Dziś przychodzę do Was z małym postem.

Wczoraj przyszła do mnie pasta do testowania z portalu  

                              Everydayme.pl | Portal Dla Kobiet‎

                


A dziś przyszła mi paczka od  





Ktoś jeszcze testuje ?

Znacie te strony ? Jeśli jeszcze kont tam nie macie to polecam założyć ;)
Fajne,darmowe produkty można dostać do testowania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz