niedziela, lutego 23, 2020

Kremowy żel pod prysznic - ISANA COCONUT WATER

Kremowy żel pod prysznic - ISANA COCONUT WATER







Cześć Moje Kokoski ;)

Dziś przychodzę do Was z żele marki ISANA jaki kupiłam za nie całe 3 zł w Rosku ostatnio jak byłam na zakupach.Kupiłam sobie i mojej mamie.

Widzę że u mamy już post wisi ( uczy się dopiero blogować wiec jak ktoś może to zapraszam na stronę proszę o wsparcie obserwacje - komentarz  BLOG ) A że idzie do mnie na spotkanie blogerek które tuż tuż bo już 13 Marca to się kobieta stresuję :)

Ale wróćmy do Bohatera tego postu czyli żelu firmy ISANA .
Znam i bardzo lubie kosmetyki tej firmy.
Mają fajne zapachy,są tanie i dobrze działają.

Dziś Wam napisze kilka słów o Żelu KOKOSOWYM z nutą słodkiego mango .
Każdy kto mnie zna wie,że uwielbiam wszystko co kokosowe :) Żel znajduję się w butelce stojącej,zamykany jest na klik,klik.Zapach jaki się wydobywa po otworzeniu butelki to orzeźwiający zapach wody kokosowej.To miał być żel kremowy do ciała,a miałam wrażenie że to żel galaretka..Taka była konsystencja.Na szczęście po nałożeniu żelu na gąbkę dobrze się pieni,ładnie pachnie,dobrze myje,łatwo i przyjemnie się nakłada na skórę,zmywa się też dobrze.


Ciało jest nawilżone,ładnie pachnie.Cena takiego żelu to jak już pisałam nie całe 3 zł więc super.Żel jest wydajny,nie uczula,tani i działa pobudzająco ;)



Żel zapewnia optymalną pielęgnację suchej skóry. Formuła zawierająca delikatny kompleks pielęgnujący oraz sok z mango w wyjątkowo łagodnie czyści skórę pomaga zachować właściwy poziom jej nawilżenia. Skóra stanie się miękka i gładka w dotyku. Połączenie delikatnej pielęgnacji oraz świeżego zapachu mango i kokosa sprawią, że codzienna kąpiel pod prysznicem stanie się wyjątkowym doznaniem.
SKŁADNIKI
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Mangifera Indica Juice, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Glycerin, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-3 Distearate, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Parfum, Coumarin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Cl 15985, Cl 47005



Co kupujecie z ISANA ? 

1 komentarz: