sobota, listopada 10, 2018

PACZKA NIESPODZIANKA OD FIRMY Dermo-Cosme shop

PACZKA NIESPODZIANKA OD FIRMY Dermo-Cosme shop  







Hej Moje Słoneczka dziś przychodzę do Was z nowym postem i to jakim ;-)

Wczoraj po pracy jak przyszłam leżała i czekała na mnie paczka niespodzianka ! Normalnie szok ! 



Nic nie zamawiałam a tu proszę firma sama od siebie podarowała mi super paczuszkę z 7 unikatowymi produktami swoimi ! 

A to wszystko dlatego że otwarli PIERWSZY  swój stacjonarny sklep ! 




 Dodatkowo mam dla was kod rabatowy na zakupy - 20%     

DERMO20 


A w paczuszce znajdowało się to :

1 ) SZAMPON ( znam ) 






2 ) ŻEL - BALSAM DO GŁOWY






3 ) TONIZUJĄC ŻEL POD PRYSZNIC






4 ) EMULSJA NAWILŻAJĄCA







5 ) KREMOWA PIANKA DO DEMAKIJAŻU 





6 ) ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO TWARZY





7 ) SUCHY OLEJEK UPIĘKSZAJĄCY DO CIAŁA I WŁOSÓW 





Z tych produktów znam tylko szampon...

Także biorę się za testowanie.


Ktoś ma ? Ktoś jeszcze dostał paczuszkę ??


JESZCZE RAZ DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE I ZA MIŁĄ PACZUSZKĘ ! 


DZIĘKUJE ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz