sobota, listopada 03, 2018

Bandi - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała

Bandi - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała







Antyoksydacyjny krem pod oczy


Hej Moje Słoneczka ! 💕 

Ostatnio Wam pisałam o żelu pod oczy a dziś o kremie 💕







Krem stosuje dopiero od 2 tygodni ale widzę efekt 💕 
Jest taki sam jak przy stosowaniu żelu pod oczy.
Czyli skóra nawilżona,napięta,dobrze nawilżona.
Czyli jestem zadowolona ! 
Tylko znów ta cena  48 zł a nawet widziałam za 54 zł ale też na promo się wyświetliło za 32 zł.Jak widzicie można go kupić taniej.
I ja tak zrobię jak będzie na promocji to zakupie bo jest tego wart.
Nawet ma podobne opakowanie jak jego brat żel.
Fajny produkt ! 


Polecam w 100 %.




Producent :



Pełna ochrona przed przyspieszonym starzeniem.


• zapobiega przedwczesnemu powstawaniu zmarszczek

• neutralizuje wolne rodniki

• nawilża i chroni delikatna skórę wokół oczu



Opis


Profilaktyka przedwczesnego starzenia się skóry wokół oczu. Preparat nawilża, poprawia elastyczność i napięcie skóry, ma właściwości kojące oraz łagodzące. Zawiera antyoksydanty, dzięki czemu neutralizuje wolne rodniki. Bogactwo składników aktywnych gwarantuje prawidłową i skuteczną pielęgnację wrażliwej skóry wokół oczu. Produkt bezzapachowy.
  


Składniki aktywne (w kolejności alfabetycznej): alantoina, biała herbata, d-pantenol (prowitamina b5), masło shea, mukopolisacharydy, olej avocado , witamina a, witamina e, zielona herbata


Jeszcze raz dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie Tarnowskiego Spotkania ! 

Dziękujemy ! 💕💕🌹





Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz