niedziela, listopada 04, 2018

CD KOSMETYKI - CD Dezodorant GRANAT WINOGRON roll-on 50 ml.

CD KOSMETYKI - CD Dezodorant GRANAT WINOGRON roll-on 50 ml.







Hej Moje Słoneczka ! 😍 

Co tam u Was ?

Ja dziś przychodzę do Was z kolejną mała recenzja.

Tym razem produkt od Firmy CD Kosmetyki.


                                                        CD - Kosmetyki: strona startowa                             



CD Dezodorant GRANAT WINOGRON roll-on 50ml.


Jak wiecie wiele się słyszy w dzisiejszych czasach o raku 😢
 Niestety atakuje prawie wszystkich.
Czasem się mówi że nie palił,nie pił a rak go zjadł ...



Tylko czemu zawsze wszystko zwalamy na fajki czy alkohol ?

A powietrze które oddychamy,a jedzenie które jemy,a dodatki chemiczne do kosmetyki to co ? One też powodują raka.

Dlatego mega plus dla firmy że produkują kosmetyki bez alkoholu i bez aluminium ! 





Bo niestety ale aluminium powoduje raka ! Raka piersi ! 
Dlatego świadomie dobierajmy kosmetyki ! 
Plus dla firmy że poszła w eko ! 

Tanio w EKO ! Bo taki produkt pod pachy to tylko 10 zł !
 A może to wydane 10 zł uratuje Ci życie ! ?

Dezodorant pod pachy jest bezbarwny,nie zostawia białych śladów oraz żółtych.
Dość szybko się wchłania przez co nasza skóra pod pachą jest sucha i czysta.
Chroni ok 2/3 godzin więc mało,ale zawszę można poprawić.

Plus też za to że ładnie,delikatnie pachnie.

Jestem zadowolona ! 💕

Kilka słów od producenta :

Dezodorant CD to kombinacja dezodoryzująca i pielęgnująca ciało. Substancje w nim zawarte długotrwale i skutecznie chronią przed poceniem i powstawaniem nieprzyjemnego zapachu. Dzięki zawartości ekstraktu z owocu granatu dezodorant intensywnie pielęgnuje i odświeża skórę. Specjalnie opracowana formuła bez silikonu pozwala skórze oddychać. Testowany dermatologicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Bez barwników i konserwantów, nie zawiera alkoholu i aluminium. Pojemność:50 ml


Ja go polecam ! I wiem że teraz on będzie nr 1 w mojej łazience ! 
Tani,dobry i co najważniejsze ma fajny skład .
Znacie ? Używacie ?

Dziękuje firmie za zaufanie i wsparcie naszego spotkania blogerek w Tarnowie.

P.S -TO JEST MOJA OPINIA I NIC NIEMA TO WSPÓLNEGO ŻE FIRMA WSPARŁA TO SPOTKANIE ! 

A jak kogoś w oczy kłuje to spotkanie i paczki jakie miałyśmy i moja opinia niech nie czyta i nie pisze mi potem głupot na emaila.


Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz