wtorek, czerwca 19, 2018

Wycieczka nr 19 / 2018 - Jamna / Wieża Widokowa !

Wycieczka nr 19 / 2018 - Jamnna / Wieża Widokowa !






Hej Moje Słoneczka ! 💕 


Jak wiecie ja jestem albo w pracy albo coś ogarniam w domu albo jestem w podróży.
A że my lubimy podróżować nie ważne gdzie ważne że razem to raz jedziemy blisko raz daleko.
W piątek 15 / 06 po pracy koło godziny 12 wybraliśmy się na małą wycieczkę.

Najpierw pojechaliśmy do Ciężkowic do Gospody Galicyjskiej na obiad 
Mój kotek zamówił sobie placka po galicyjsku za 12 zł ja sobie zamówiłam sobie pierogi z borówkami za 7 zł a do tego poszła kawa za 7 albo 8 zł.

Jedzenie ok ale nie rewelacyjne, obsługa ok.
Ale jakiegoś szału na mnie nie zrobił to .
Potem pojechaliśmy do Bruśnika na wieże widokową.

5 tarasów widokowych, 23 m wysokości Wieża widokowa w Bruśniku to stalowo-drewniana konstrukcja. Ma 5 tarasów widokowych, z których najwyższy jest 18 m nad ziemią. Wysokość całej wieży to 23 m. Robi wrażenie. Obok wieży znajduje się plac, gdzie można zaparkować. Jest też tablica z regulaminem korzystania z obiektu, z którą warto się zapoznać. Wstęp oczywiście bezpłatny. Budowa wieży została współfinansowana przez Europejski Fundusz Rolny w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 

Przepiękne widoki ! Polecamy ! 
A następnie udaliśmy się na Jamna.

Jamna – wieś w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie tarnowskim, w gminie Zakliczyn. W latach 1975–1998 miejscowość administracyjnie należała do województwa tarnowskiego.

O Jamnej już tyle razy pisałam i polecałam że napiszę jeszcze raz ale w skrócie ! Warto pojechać i zobaczyć .
Pyszne jedzenie.

Cudowne widoki ! I do tegi super baza noclegowa.
Super miejsce ! Aaa i te widoki !



Koło 19 byliśmy już w Tarnowie ! 



Polecam wieże widokową i Jamna.



A teraz kilka fotek ! 




Pozdrawiam Ewelina


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz