środa, czerwca 27, 2018

Mega Krzem - AVETPHARMA

Mega Krzem - AVETPHARMA






Hej Moje Sloneczka ! 💋 

Jak widać kilka postów na miesiąc się pojawia,ale nie jestem aktywna u Was bo po prostu nie mam czasu na to.

Dużo pracuję bo wakacje tuż tuż i pasuje kilka groszy mieć przy sobie...Planów jako tako nie mamy chodź mojego męża kusi żeby jechać do Puszczy Białowieskiej.

No zobaczymy co z tego wyjdzie.
A jak Wasze plany na wakacje ? A może już po Wakacjach ?

Dziś kilka słów o tym jak wzmaciam włosy i paznokcie.

Na spotkaniu blogerek które odbyło się w Marcu dostałam kilka suplementów diety.




I dziś Wam opowiem o MEGA KRZEMIE Z FIRMY AVETPHARMA.

Jest to suplement który znajduję się w czarnym opakowaniu z ładną panią oraz z zielonymi napisami.

Opakowanie ładne szata graficzna zachęcająca ;)

Tabletki są koloru zielonego,średniej a może standardowym rozmiarze.
W każdym razie nie miałam problemu żeby połknąć tabletkę.

Tabletki stosowałam przez okres 2 miesięcy ( 1 tabletka dziennie ) .
Po dwóch miesiącach na pewno moje paznokcie stały się mocne,skóry lepiej " schodzą ".




Jeśli chodzi o moje włosy to zauważyłam że dużo mniej wychodzą i są mocniejsze.
Jestem ogólnie zadowolona.

Polecam ! 


Znacie ? Używacie ?

Kilka Ciekawostek :

Czy wiesz, że …


… wypadanie włosów i łamliwe paznokcie to problem który nie dotyczy kobiet w południowej Azji? Mieszkanki tego rejonu świata mają zwykle długie, mocne i lśniące włosy, których urodę zawdzięczają diecie bogatej w krzem. Młode, delikatne pędy bambusa są gotowane, duszone, dodawane do zup lub serwowane jako przystawki. Krzem jest szczególnie ważny dla prawidłowego podziału komórek naskórka. Jego duże ilości wbudowują się w skórę, a także we włosy i paznokcie. Jeden gram zdrowych włosów zawiera 100 µg krzemu. Badania kliniczne potwierdzają ważną role krzemu jako czynnika zmniejszającego kruchość włosów. Odpowiada on za połysk i wytrzymałość włosów i paznokci.
Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej, keratyny i kolagenu, istotnych składników włosów i paznokci. Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu, często wykorzystywanym w farmacji.

Naukowcy udowodnili jednak, że szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt ze specjalnego gatunku bambusa Tabashir bamboo, który zawiera nie mniej niż 70 % przyswajalnej krzemionki.

Bambus ten rośnie w Indiach i Chinach, a jego młode pędy są stosowane w kuchni jako warzywo będące jednym z elementów codziennej diety. 


Mega Krzem

zawiera naturalny krzem pozyskany z pędów bambusa

unikalny, bogaty skład = 19 składników

zawiera miedź niezbędną do prawidłowej pigmentacji włosa

60 tabletek na 2 miesiące stosowania


Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:

– przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów

– przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci

– dla osób dbających o kondycję włosów i paznokci



Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz