środa, czerwca 13, 2018

PACANÓW - KONCERT SYLWII GRZESZCZAK - Wycieczka nr 18 / 2018

PACANÓW - KONCERT SYLWII GRZESZCZAK - Wycieczka nr 18 / 2018





Pacanów – dawne miasto, obecnie wieś w Polsce położona w województwie świętokrzyskim, w powiecie buskim, w gminie Pacanów.







Hej Moje Słoneczka ! 😎


Dziś przychodzę do Was z małym postem na temat wycieczki do Pacanowa.
Która odbyła się 3/06/2018 i była to wycieczka nr 18 / 2018.


Do Pacanowa mamy blisko bo ok 50 - 60 km ale rzadko tam jesteśmy.
W Pacanowie był festiwal 

16. Międzynarodowy Festiwal Kultury Dziecięcej Pacanów ? Hiszpania 1-3 czerwca 2018 


 który prowadził 

Conrado Moreno

Wystąpiła też Pani Prezydent tzn Pierwsza Dama Agata Duda.


My spacerowali,jedli ....Nie polecam restauracji 



Ohydne jedzenie,drogo i bardzo nie miła obsługa.

Potem poszliśmy do CENTRUM EUROPEJSKIEGO BAJEK na wystawę.


Ceny średnie i jest to kierowane głównie dla dzieci więc na pewno już tam nie wrócimy.
Samo Centrum jest duże,zadbane jest nawet staw.


Potem pospacerowaliśmy po " straganach " i ok 18/3o stanęliśmy obok sceny bo na środku była strefa kolorów .

Niestety niektórzy dorośli nie kumali co to jest STREFA !
 I taka jedna ci... bo inaczej jej się nie da nazwa. 
Sypnęła we mnie i innych ludzi czerwonym proszkiem.
I zaczęło się...Nie miła atmosfera.


Zjebał ją i to dość ostro.Na szczęście inni ludzi wstali też  w mojej obronie i poparli mnie.
Bo ja nie po to stoję z dala od strefy żeby wyglądać jak debil.
Mnie festiwal kolorów nie bawi.
Wyrosłam z tego.
Bluzka biała doprała się za 3 razem w pralce ! Także tu byłam mega zła.



O 19/15 zaczął się KONCERT SYLWII GRZESZCZAK ! Ale niestety po 3 piosenkach padło naglośnienie.
Ale szybko wszystko ogarnięto i koncert się odbył.
Sam koncert super.
Byłam 2 raz na jej koncercie i na pewno nie ostatni.
Ma dziewczyna mega głos ! Daje rade ! 


Jej koncerty polecam w 10000 %....
Jedyny minus taki że BISA  ( U ) nie zaśpiewała 😢



Ogólnie pojechała tam na koncert i jeśli chodzi o koncert był super !!!! 💋 
Polecam !!!! 😎


Także jak widzicie czasem wybuchłam i robię się złośliwa ! 😎 
Ale wiecie jak jest 😍 Czasem trzeba haha :D Po prostu nie lubie jak ktoś się nie dostosowywuję do poleceń organizatora na imprezie masowej.

A jak u Was z koncertami ? Jeździcie ? 
Macie jakieś swoje ulubione GWIAZDY ???

Buziaki wysyłam !!! 💕💕😎😍🌹


Pozdrawiam Ewelina


ZDJĘCIA :























FILMY NA YT oraz tutaj ;-) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz