środa, czerwca 20, 2018

BIOTYNA suplement diety

BIOTYNA suplement diety







BIOTYNA suplement diety
Zawiera cukier i substancję słodzącą
Smak ananasowy
60 tabletek do ssania
Zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów oraz pomaga zachować ich zdrowy wygląd.



Hej Moje Słoneczka Kochane ! 💋

Powiedcie mi co bierzecie żeby mieć ładne,zdrowe i mocne włosy ??

Ja od 2 miesięcy jadłam BIOTYNE.
No ale szczerze nie zauważyłam żeby moje włosy były mocniejsze albo żeby jakiś lepiej wyglądały.
Jadłam jedną tabletkę dziennie i jak dla mnie zero efektu.
Już wole pić drożdże.



Osobiście nie polecam.

A jaki jest Wasz sekret na piekne zdrowe włosy ? 

PRODUCENT :

Biotyna suplement diety został opracowany specjalnie dla osób dorosłych chcących uzupełnić zawartość biotyny w organizmie.








Biotyna Biotyna zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów oraz pomaga zachować ich zdrowy wygląd. Biotyna jest niezbędnym składnikiem do prawidłowego wzrostu włosów. Ponadto pomaga zachować zdrową skórę.

Składniki: substancja wypełniająca- glukoza, koncentrat ananasowy, substancja przeciwzbrylająca- talk, regulator kwasowości- kwas cytrynowy, substancje przeciwzbrylające: dwutlenek krzemu, sole magnezowe kwasów tłuszczowych, aromat ananasowy, substancja słodząca- glikozydy stewiolowe,
D-biotyna (biotyna).

Składnik Zawartość w 1 tabletce *%RWS 
Biotyna 300,00 µg 600% 

*RWS- Referencyjna Wartość Spożycia

Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia. Suplement diety nie może być stosowany jako zamiennik zróżnicowanej diety.

Zalecana dzienna porcja do spożycia: dorośli 1 tabletka do ssania dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Zawartość opakowania: 60 tabletek do ssania

Najlepiej spożyć przed końcem, Numer partii – na brzegu blistra i na boku opakowania

Przechowywanie: w temperaturze poniżej 25°C, w suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Chronić przed światłem.

Ważne informacje: Nie stosować w przypadku nadwrażliwości lub uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Nie zaleca się stosowania preparatu dzieciom, kobietom w ciąży i karmiącym piersią.

Producent:
Avet Pharma Sp. z o. o.
ul. Fleminga 33b
03-176 Warszawa

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz