piątek, czerwca 03, 2016

Swieczka O Zapachu Kokosa Bispol Aura, Świece zapachowe - różne wersje zapachowe



Świeczka o zapachu kokosa



Hej Słoneczka :* Jak widzicie ostatnio staram się bloga nadrabiać ale idzie to ciężko :-(





Dzis szybki post :D na temat świeczki która dostałam na spotkaniu Blogerek w Rzezawie 






Świeczka ma mój ulubiony zapach 


Po zapaleniu pięknie pachnie w całym pomieszczeniu takim słodkim ładnym kokosem
Świeczka znajduje się w słoiczku dzięki czemu nadaje klimat pomieszczeniu
Pale ja od 7 Maja codziennie i mam jeszcze polowe
Także jest wydajna 






                                                                Czas palenia: ~30h / ~22h
                                                                      Wysokość: 7,5 / 5,8cm
                                                     Średnica/szerokość: ø7,7 / 8,6cm



Ciesze się ze mogłam przetestować ta świeczkę i wiem ze na pewno ja zakupie i raczej ten sam zapach 



A Wy znacie ta świeczkę ?? 

Jakie są Wasze ulubione zapachy ??

Polecam warto zakupić gdyż jest wydajna ładnie pachnie i przepięknie prezentuje


Ocena 5 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz