niedziela, czerwca 12, 2016

Rzeszów - Kiermasz Francuski / Trasa podziemna Rzeszowa :) 11/06/2016




Rzeszów Kiermasz Francuski / Trasa podziemna Rzeszowa :) 11/06/2016 







Hej Słoneczka :* 

Bardzo długo mnie tu nie było ;( ale ciepło na polu człowiek cały czas albo w pracy albo w rozjazdach do tego psuje mi się komputer ( mega wirus ) próbuje z nim walczyć ale chyba bez nowego systemu się nie obejdzie...





Dziś przychodzę do Was z szybkim postem :)



 Wczoraj wybrałam się z moim Skarbem do Rzeszowa na kiermasz francuski...Niestety okazał się totalnym nie wypałem ;( a szkoda ....liczyłam na taki kiermasz jak Kraków organizuję ....ale się przeliczyłam :( 












Oprócz kiermaszu zwiedziłam pod ziemną trasę turystyczną ( dawne piwnice Rzeszowa ) 
Wejście kosztuję 6,50 za bilet cały trwa godzinę i jest przewodnik który opowiada o tych miejscach w miarę ciekawie :) 

także polecam zajrzeć i zwiedzić :)












No w Rzeszowie standardowo odwiedziłam galerie :)



 załapałam się też do restauracji pod gołąbkiem gdzie byłam rewolucja Magdy Gessler ...W sumie nie byłam głodna gdyż wcześniej byliśmy w naszym ulubionym barze mlecznym u Frogga który znajduję się zaraz obok rynku mają tanie i bardzo dobre domowe jedzenie








Ale wróćmy do Magdy Gessler..Restauracja znajduję się obok dworca PKP ..Ceny są ok 
ale ja zamówiłam sobie zupę ziemniaczaną za 12 zł...Niestety nie dobrą ...a z tego co wiem rewolucja się udała ...


W środku restauracji bardzo ładnie klimatycznie zachęcająco...
ale ludzi brak jedzenie też nie dobre ;( no szkoda...








Pochodziliśmy po Rzeszowie pozwiedzali i koło 21 byliśmy już w domu :)

Te laseczki które śledzą mojego bloga wiedzą że za Rzeszowem nie przepadam..
ale od czasu do czasu tam zawitam



24 czerwca na stadionie  miejskim jest mega zabawa z gwiazdami 
wstęp za darmo ! polecam jechać 

Niestety nie znalazłam żadnej info na necie jedynie co widziałam plakat w Rzeszowie 



A jak wam minął weekend ??

 Ja dziś sprzątam gotuje a jutro do pracy ;)

Za jakiś czas znów zawitam na bloga ;)

Pozdrawiamy E & P ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz