środa, czerwca 01, 2016

Świece do masażu 2SENSES



Świece do masażu 2SENSES

 

 

Hej laseczki :-)

Dzis przychodzę do Was ze świeca do masażu od firmy

2SENSES

Własnoręcznie robiona

Produkt wylicytowałam na moim i Basi spotkaniu blogerek i powiem wam szczerze ze po raz pierwszy się z taka świeczka spotkałam

Świeczka pięknie się prezentuje gdyż znajduje się w pięknym słoiczku ładnie zapakowana w mały kartonik ( idealna rzecz na prezent )








Świeczka ma piękny zapach taki delikatny dla zmysłów odprężający

Zapalamy świeczkę czekamy jak troszku " wosku " w sumie to olejek się nam roztopi gasimy 

knota i się relaxujemy 




Olejkiem ze świeczki byłam wysmarowana cala 

Taki zabieg przeszłam już ok 3 razy i widzę ze świeczka jest wydajna 

Moje ciało po olejku ze świeczki pięknie pachniało stało się delikatniejsze w dotyku

a mój umysł był odprężony w 100 %







Nie zauważyłam żadnych niechcianych reakcji uczuleń czy coś w tym stylu

Polecam z czystym sumieniem świeczkę

Duży plus dla firmy za własnoręczne produkty


I dziękuje firmie za zaufanie i za pomoc w spotkaniu blogerek !!

A Wy moje kochane znacie takie świeczki ??
 
Jak nie to ta świeczkę polecam w 100 %

z czystym sumieniem !!!










Producent :



Zapal świecę 2 Senses i poczekaj do całkowitego rozpuszczenia się wosku, aż po same brzegi. Pod wpływem ciepła wosk szybko zamieni się w aksamitny olejek do masażu. Zgaś ogień, a powstałym aromatycznym, ciepłym olejkiem polej wybraną część ciała, na przykład plecy, by następnie wykonać masaż.

Możesz też w olejku zanurzyć palce, a następnie rozprowadzić go w miejscach wrażliwych, wymagających pielęgnacji, natłuszczenia lub nawilżenia – jak dłonie, paznokcie, stopy, łokcie czy kolana. Już odrobina olejku ze świecy 2 Senses wystarcza, by nawilżyć spory obszar ciała. Rozpuszczony olejek całkowicie wchłania się w skórę w ciągu zaledwie kilku minut.

Rozprowadzony na skórze olejek ze świecy 2 Senses stanowi wspaniały masaż, który łagodzi napięcie i delikatnie natłuszcza skórę. Co ważne - ze względu na szybkie topienie się wosku sojowego, bo już w temperaturze zaledwie kilka stopni wyższej niż temperatura ludzkiego ciała - olejek nie parzy. Masaż wykonany olejkiem ze świecy 2 Senses to niezrównana rozkosz dla zmysłów i dobroczynna kuracja dla Twojego ciała.


Moja ocena to 5 / 5 !!




Zalety świec sojowych w porównaniu do świec parafinowych:


- wosk sojowy jest naturalny
- bezpieczny dla środowiska
- w trakcie spalania wytwarza znikomą ilość dwutlenku węgla (ok. 90% mniej od świec parafinowych)
- gwarantują czyste spalanie
- wosk sojowy jest nietoksyczny; bez benzyny, węgla, sadzy, które mogą oczernić ściany, sufity i meble, zanieczyszczać kanały wentylacyjne w domu
- nie zawierają toksycznych substancji rakotwórczych
- świece sojowe są trwalsze od parafinowych (dłuższy czas spalania)
- wycieki sojowe są łatwe do usunięcia - wystarczy ciepła woda i mydło
- nie wywołują alergii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz