czwartek, czerwca 02, 2016

Eveline, Volume Lip Explosion, błyszczyk powiększający usta

Eveline, Volume Lip Explosion, błyszczyk powiększający usta

 

 


Haaajaaa Sloneczka :-*
Dzis wam przedstawie mojego ulubieńca wśród błyszczyków

Firmę bardzo dobrze znam miałam rożne produkty w tym błyszczyki ale z tym się spotkałam po raz pierwszy i od razu się zakochałam

Błyszczyk dostałam na spotkaniu blogerek które wraz z Basia my organizowały
( nie mam zdjęć bo komputer ma nowego Windowsa i poszło wszystko ;( ) 




Teraz ja wyleje swoje wypociny na ten temat...Choć powiem wam szczerze ze napisałam bym krotko - jest genialny i działa
ale dobra napisze coś więcej 

Błyszczyk jest bardzo wydajny trzyma siw ok 2/3 h spokojnie na ustach pijać jedząc a nawet paląc papierosy 

Po nałożeniu czujemy drobne mrowienie ale to oznaka ze błyszczyk działa
Kolor mam idealnie dobrany do mojej skory twarzy nie jest za mocny nie jest za slaby jest taki w sam raz
Do słońca bardzo ładnie się mieni nadaje usta idealny kształt i wygląd

Polecam 5 / 5


Dziękuje firmie za zaufanie i za pomoc w spotkaniu blogerek 

Podkreślam ze moja opinia jest wyłącznie moja szczera opinia

Dziewczyny które mnie znają wiedza ze jestem szczera i co myślę to powiem napisze


Znacie ten błyszczyk ??

Jak się u Was sprawuje ???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz