czwartek, marca 24, 2016

PERFUMY DO POMIESZCZEŃ I SAMOCHODU Pachnąca Szafa

PERFUMY DO POMIESZCZEŃ I SAMOCHODU 

Pachnąca Szafa 


Witam :) Ale Was moje drogie katuję zapachami ;) hehe :)
Dziś znów post o zapachu ale jak zawszę szybki bo święta tuż tuż ...i wiecie jak jest przygotowania do świąt praca i naprawdę brak czasu na wszystko ;( 

Producent :

Perfumy_LawendoweWzgorze_PL_50ml

Eleganckie szklane buteleczki kryją mieszanki doskonale dobranych aromatów. Praktyczny atomizer pozwala uwolnić odpowiednią ilość perfum, które orzeźwiają i pobudzają zmysły.


Dostępne zapachy:

 Anti-Tabac, Bergamotkowe Orzeźwienie, Cedrowy Płomień, Cyprysowa Aleja, DeMole, Herbaciana Zieleń, Jaśminowa Rosa, Lawendowe Wzgórze, Melonowy Nektar, Orient Express, Paris Paris, Zanzibar.
Sposób użycia i zastosowanie: perfumy najlepiej rozpylać wewnątrz pomieszczeń takich jak: łazienka, pokój, garderoba, samochód, pomieszczenie biurowe. 

A więc tak zapach jest ok ale nie do końca mam wrażenie że jest za mocny 
Buteleczka bardzo ładnie się prezentuję choć wygląda jak perfum do ciała i można się pomylić :D 
Jest wydajny długo się utrzymuje i zabija brzydkie zapachy 
Ogólnie odświeżą powietrze nadając kwiatowy zapach 
Jestem zadowolona :) 



Znacie ? 

Zapraszam na stronę producenta 



3 komentarze:

  1. Perfumowanie pomieszczeń na pewno ma jakiś sens, ale niestety nie wystarcza to na długo. Ja mam małe problemy z alergią więc u mnie w domu powietrze musi być po prostu czyste. Dobrze, że mam oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ który właśnie zapewnia mi zjonizowane oraz przefiltrowane powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u siebie w domu to przede wszystkim stawiam na odpowiedniej wilgotności powietrze gdyż to mi jest potrzebne. Dlatego odkąd mam nawilżacz powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza to jestem pewny, że nic mi już więcej w tej materii nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń