środa, marca 09, 2016

FloraQueen: Kwiaciarnia Internetowa - Kwiaty do Polski

FloraQueen: Kwiaciarnia Internetowa - Kwiaty do Polski 

 


 



Hej Laseczki :)

Jak wiecie byłam niedawno na spotkaniu blogerek gdzie dostałyśmy różne dobroci ;) w tym piękny bukiet czerwonych róż od

 

FloraQueen: Kwiaciarnia Internetowa - Kwiaty do Polski 

 

 

 

Byłam bardzo zaskoczona gdyż jeszcze się nie spotkałam żeby kwiaciarnia obdarowywała spotkania blogerek

 

Bukiet był bardzo piękny idealnie skomponowany wręcz cudowny :) idealne róże  idealnie dobrane dodatki ;) No po prostu bajka :) 

 

Co najważniejsze bukiety dla blogerek przyszły w dzień spotkania więc były świeże :) Dziękuje firmie za piękny bukiet na Dzień Kobiet ;) 

 

Kwiatuszki stoją u mnie na oknie :)


Pozdrawiam a Was moje drogie Panie odsyłam na stronę kwiaciarni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz