sobota, marca 26, 2016

Kosmetyki mineralne Neauty

Kryjący podkład mineralny / Neauty Minerals 

https://www.neauty.pl/

 

Starry night -   Głęboki granat z dodatkiem delikatnych drobinek

Dziś dwie próbki w jednym poście :)

 

Święta więc trzeba ładnie wyglądać

 

Na co dzień prawie się nie maluję aaaa puder to używam 3 - 5 razy do roku...

Ale dziś zrobiłam wyjątek i próbowałam się zaprzyjaźnić z 

Kryjącym podkład mineralny niestety jest to próbka która dostałyśmy w małych woreczkach więc na dzień dobry było utrudnienie...ale miałam pędzelek więc sobie poradziłam...Niestety puder okazał się sypki szybko schodził

Nie zakrywał tego co bym chciała w ogóle byłam po nim blada jak ściana...:( 

Nie polecam...

A co do cieni...to też zostają w tyle...


 

Brzydko się rozprowadzają szybko kruszą ogólnie po 2 godzinach nie miałam już nic na oku...

Kolor ładny nic poza tym

Więc ogólnie za 2 rzeczy daje 3 / 5 

A Wy znacie ? Jakie są wasze zdania ? 

Mimo wszystko zapraszam na stronę producenta 

 

https://www.neauty.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz