czwartek, lipca 07, 2022

Żel do Przypaleń KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK / Recenzja / Reklama

 Żel do Przypaleń KITCHEN CARE – KUCHNIA NA BŁYSK 


SOUVREWysokiej jakości chemia gospodarcza charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością – produkt takiej klasy szybko oraz łatwo usuwa najbardziej uporczywe plamy, oraz inne zabrudzenia. Dodatkowo produkty będą chroniły przed nowymi zabrudzeniami. S’OUVRE w swojej ofercie produktowej posiada środki czystości, które w błyskawiczny oraz skuteczny sposób przywrócą ład i pomieszczenia odzyskają higieniczną czystość. Produkty S’OUVRE są również niezwykle wydajne. Środkami czystości S’OUVRE jesteśmy w stanie przy jego małej ilości wyczyścić nawet największe powierzchnie. Również istotną sprawą jest to, aby środki byłby bezpieczne w stosowaniu, nie powodowały żadnych negatywnych skutków ubocznych. Nasze produkty, m.in. Balsam do mycia naczyń, posiadają certyfikat Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny, który potwierdza, iż produkt jest zgodny z aktualnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa, a także w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na stan zdrowia ludzi oraz że jest bezpieczny dla środowiska

Cześć Moje Słoneczka Kochane :)

Przychodzę do Was dziś z kolejnym produktem od firmy SOUVRE i tym razem napiszę Wam kilka słów o żelu do przypaleń . Jak wiecie kocham gotować, ale zawszę to wiążę się z dużą ilością sprzątania . Tak ja jak wchodzę do kuchni to potem kuchnia wygląda jak pobojowisko . Też tak macie ? Czy ze mną coś nie tak ? I ile razy to udało mi się coś przypalić albo coś .. to tylko mój mąż chyba wie .. Będę z Wami szczera nie zawsze udawało mi się te gary domyć... Ale teraz mam wszystkie lśniące jak nowe . Z pomocą przyszedł mi płyn a w sumie to gęsty żel do przypaleń który świetnie oczyścił moje spalone garczki oraz doprowadził grilla mamy do idealnego wyglądu . Garnki myłam przed wakacjami ( bo zanim pojechałam zachciało mi się fasolki po bretońsku ) więc tych naczyń było dość dużo . A jak ja się urlopowałam to moja mama testowała żel na działce do grilla . Żel znajduję się w pół litrowej i starcza na około 25 użyć ( średnio na jedno czyszczenie jest nam potrzebne około 20 ml żelu. Żel posiada bardzo gęstą konsystencję , jest bardzo wydajny , ma delikatny zapach . Żel dobrze myje naczynia , piekarnik. Przywraca blask naczyniom . Warto dodać że żel można użyć też do mycia roweru ( co mam zamiar sprawdzić ) można nim też myć meble ogrodowe czy kołpaki samochodowe ( sprawdziłam - idealnie je czyści ) Także ja Wam powiem że jest to taki żel uniwersalny do mycia wszystkich powierzchni . Mama była zachwycona efektem jak płyn poradził sobie z grillem. A mąż u nas płyn / żel testował do mycia mikrofali .Płyn jest ekologiczny , więc można go używać właśnie do sprzętu który ma styczność z jedzeniem . Żel naprawdę się sprawdza. I można śmiało powiedzieć że jedne żel a wiele zastosowań , czyli to co ja lubie . Oszczędzam kasę na inne produkty , oszczędzam miejsce w domu na inne rzeczy a jeszcze mam ekologiczny płyn którym wysprzątam cały dom. 



DODATKOWE INFORMACJE :

Zawiera w sobie inhibitor korozji, który zapobiega powstawaniu rdzy i niszczeniu czyszczonych powierzchni Szybki efekt – w sposób błyskawiczny przywrócisz higieniczną czystość Skutecznie przenika tłuszcz, dzięki czemu sprawdza się do codziennego użytku Produkt poradzi sobie nawet z najsilniejszymi zabrudzeniami Nie niszczy czyszczonych powierzchni Żelowa konsystencja pozostaje dłużej w kontakcie z czyszczoną powierzchnią, przywracając jej blask Multifunkcjonalny produkt – wyczyścisz nim nie tylko kuchnię, ale również narzędzia, grille czy też rowery Właściwe proporcje niejonowych środków powierzchniowo czynnych w skuteczny i szybki sposób usuwają zabrudzenia, kamień oraz osad, pozostawiając powierzchnię czystą.

A Wy jak dbacie o swój dom ? O ekologię ? Może ktoś się skusi na ekologiczny płyn do zadań specjalnych ? Jeśli tak to już Wam piszę gdzie i jak można go zakupić :


A jeśli jesteście zainteresowane kupnem tych produktów to już Wam piszę jak to zrobić .


Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 

Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 


---- 


#REKLAMA 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz