wtorek, lipca 19, 2022

Moryń – Od lat smaczne i zdrowe produkty na Twoim stole / PREZENT

 

Moryń – Od lat smaczne i zdrowe produkty na Twoim stole / REKLAMA 


#reklama
#współpraca

Witajcie Kochani 💚🌹
Mam okazję kontynuować współpracę z firmą @moryntradycjasmaku .

Tym razem będę mieć okazję testować :

🥗 Sałatka warzywna
🥒 Ogórki kiszone
🥒 Ogórki musztardowe
🫑Papryka konserwowa mały i duży słoik
🥗 Sałatka sułtańska
🥒 Buraczki kulki marynowane



Dziękuję @moryntradycjasmaku za pyszności.

A Wy lubicie takie smaczne przetwory w słoikach ?
Macie jakiś pomysł na danie z nimi ?


-----

#testy#moryń #moryntradycjasmaku #evi#evipaveł #pavel#testy#reklama#kuchnia#eviwkuchni #testujemyjedzenie #polska#słoiki #papu#amam #tarnow

1 komentarz:

  1. Jak byłam mała uwielbiałam przetwory. Teraz nie bardzo, ale moja mama nadal uwielbia. Ja zajadam się tylko krokodylkami :D

    OdpowiedzUsuń