poniedziałek, lipca 04, 2022

Odplamiacz 750 ml LAUNDRY CARE – UBRANIA PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ / RECENZJA / Reklama

 Odplamiacz 750 ml  LAUNDRY CARE  UBRANIA PACHNĄCE ŚWIEŻOŚCIĄ 

 RECENZJA / Reklama 


SOUVRE - Wysokiej jakości chemia gospodarcza charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością – produkt takiej klasy szybko oraz łatwo usuwa najbardziej uporczywe plamy, oraz inne zabrudzenia. Dodatkowo produkty będą chroniły przed nowymi zabrudzeniami. S’OUVRE w swojej ofercie produktowej posiada środki czystości, które w błyskawiczny oraz skuteczny sposób przywrócą ład i pomieszczenia odzyskają higieniczną czystość. Produkty S’OUVRE są również niezwykle wydajne. Środkami czystości S’OUVRE jesteśmy w stanie przy jego małej ilości wyczyścić nawet największe powierzchnie. Również istotną sprawą jest to, aby środki byłby bezpieczne w stosowaniu, nie powodowały żadnych negatywnych skutków ubocznych. Nasze produkty, m.in. Balsam do mycia naczyń, posiadają certyfikat Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny, który potwierdza, iż produkt jest zgodny z aktualnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa, a także w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na stan zdrowia ludzi oraz że jest bezpieczny dla środowiska.

Cześć Moje Słoneczka :) 

Nam się urlop skończył , było morze , były inne wycieczki , ceny kosmos , w tym roku to bardziej takie wakacje survivalowe ale powiem Wam że mega odpoczęłam , psychicznie i fizycznie , troszku się opaliłam było fajnie .Zresztą nie ważne gdzie , ważne z kim. Bo ja z moim mężem kocham być 24 / 7 bo nam się nigdy nie nudzi nasze towarzystwo i to jest najważniejsze . A jakie Wy macie plany wakacyjne ? 

Ale teraz czas ...  czas wracać do szarego życia , do rzeczywistości  . Praca , dom , trochu lekarzy mnie czeka... Ale zanim to to tonę prania miałam i mam jeszcze przed sobą  ... I niestety ja jak to ja, ubrudziłam się tym i tamtym ( no wstyd się przyznać ale trawa.. a wina to ..więcej było na moich ciuchach niż wypiłam ) ... Już myślałam że plamy nie zejdą a bluzki w kosz.. Ale na szczęście mam w domku produkty firmy SOUVRE i jestem uratowana . No bo prać bluzki z wina czy trawy tydzień po zabrudzeniu , to wyzwanie dla odplamiaczy ... Na szczęście odplamiacz od SOUVRE uratował mnie i moje ciuchy .



 Odplamiacz do ciuchów firmy SOUVER jest mega ! Po pierwsze doprał mi ciuchy , po drugie płyn jest ekologiczny i bardzo delikatny dla naszych tkanin ! Płyn znajduję się w butelce o pojemności 750 ml i starcza na około 75 zastosowań gdyż na jedno pranie wystarczy spokojnie 10 ml płynu .Łatwo będzie nam odmierzyć idealnie ilość płynu bo butelki posiadają miarkę . To też jest fajne bo ułatwia nam używanie produktu . Płyn nadaję się do takich tkanin jak : bawełna , wełna oraz tkaniny syntetyczne . Więc moim zdaniem do większości ubrań jakie posiadamy w domku . Muszę przyznać że bałam się że przez odplamiacz uszkodzi mi kolory ciuchów , na szczęście ten płyn ich nie odbarwia , wręcz przeciwnie mam wrażenie że lekko te kolory " podkręca " . Ja używałam odplamiacza w misce , lałam wodę dałam bluzki , dodałam płyn , wymoczyłam , zaprałam ręcznie a potem wrzuciłam do pralki. Bluzki wszystkie się ładnie doprały , mają świeży kolor , przyjemny zapach . Duży plus za to że płyn  nie ma takiego śmierdzącego , drażniącego zapachu. Jestem bardzo zadowolona z tego płynu i wiem że będę wracać do niego . Bo działa i jest ekologiczny a to ważne jest nie tylko dla nas ale też dla naszej planety , naszych zwierząt . Dbamy o nią , bo mamy ją jedną . 

A jeśli jesteście zainteresowane kupnem tego  produktu to już Wam piszę jak to zrobić .


Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 


A Wy co używacie do czyszczenia ?  Stawiacie na ekologię ?


Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 


---- 


#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz