sobota, lipca 02, 2022

Pokrowiec etui sportowa na pas do biegania z odblaskiem fioletowe do MOTOROLA Moto G9 Plus - iziGMS / REKLAMA

Pokrowiec etui sportowa na pas do biegania z odblaskiem fioletowe      MOTOROLA Moto G9 Plus .




Witajcie Kochani 💚


Jak tam u Was ? Nam zaraz się kończy urlop ... I czas na pracę .

Podczas urlopu pewnie zauważyliście na moim IG że ma fajną ze sobą saszetkę / pokrowiec. Jestem z tych co są w pewnym sensie uzależnione od swojego telefonu i muszą go mieć pod ręką. Jak mnie zawsze wkurzało że jadę na rower, telefon w plecaku a tu jakieś np : zwierzątko wyszło ,zanim się zatrzymałam , wyciągnęłam telefon z plecaka tak już nie było komu robić zdjęć . Na całe szczęście mam okazję współpracować z firmą IZIGMS która w końcu pozwoliła mi na to mogę mieć telefon zawsze pod ręką . Od firmy dostałam super etui na mój telefon mój model jest to dokładnie :

Pokrowiec etui sportowa na pas do biegania z odblaskiem fioletowe do MOTOROLA Moto G9 Plus .

MOJA OPNIA :

Etui jest idealnie dopasowane do mojego telefonu , ma piękne kolory z odblaskami co bardzo ważne jest bo nas widać i w dzień i w nocy .
Etui się dobrze trzyma na pasie ,nie odpina się ,więc jej nie zgłębimy. Ja się po prostu zakochała w tym pokrowcu. Etui jest wykonane z porządnego materiału ,jest mocny to materiał ,wytrzymały . Nerka / etui / pokrowiec jest lekki , nie obciąża nas dodatkowo . Plusem jest tego że oprócz telefonu , można spakować do tego kartę płatniczą ,czy klucze. Bo z boku posiada dwie małe kieszonki . Więc to taka nerka ,która naprawdę pomieści najpotrzebniejsze rzeczy ,które chcemy mieć zawsze pod ręką .Podoba mi się w niej też to że jest miejsce na słuchawki  ( w sensie że mogą one swobodnie wychodzić z saszetki z nic nie zgubimy bo jest wysokiej jakości zamek ) ,oraz to że ma dodatkowe breloczki które nie tylko ładnie wyglądają ale też pomagają nam zapiąć jednym ruchem całą saszetkę . Ze mną to etui jest już z 2 tygodnie i uwierzcie mi ,nie rozwala się ,materiał Siennie próbuje i nie stracił kolorów do słońca bałtyckiego.
Pokrowiec całe wakacje ze mną przejeździł od morza po same góry. Zawsze pod ręką miałam telefon ,nie musiałam go szukać w torebce ( a więcej jak to z torebką kobiety )

Dla mnie idealny gadżet bo myślę że tak można to nazwać na każdą okazję , do biegania ,na spacer, na rower czy też hulajnogę które są teraz bardzo popularne.

Myślę że każdy powinien taki pokrowiec mieć.
Firma oferuje pokrowce na każdy telefon , do tego możemy też kupić sobie nowe etui. Więc zakupy w jednym sklepie. Warto dodać że zamówienie przychodzi w 24 godziny więc to też duży plus dla firmy. Do mnie zamówienie przyszło szybko ,było dobrze zapakowane. Produkt był cały.

Dodatkowe informacje :

Pas do biegania z odblaski, nerka na telefon z wyjściem na słuchawki


Odzież sportowa nie zawsze ma wystarczającą liczbę kieszeni do przechowywania drobiazgów. Tymczasem na czas treningu na siłowni czy biegania w plenerze potrzebujesz najważniejszych gadżetów – smartfona z podłączonymi słuchawkami czy karty płatniczej. Często zabierasz ze sobą też klucz do samochodu, przekąskę, okulary przeciwsłoneczne? Te i inne rzeczy zmieścisz w pojemnej oraz wygodnej nerce.

Designerski gadżet dla biegacza

Nerka doskonale sprawdzi się jako element stroju biegacza. Prezentuje się designersko – producent postawił na energetyzujące połączenia kolorystyczne oraz dobrej klasy materiały. W dodatku zastosował wstawki odblaskowe, które zwiększają widoczność po zmroku.

Wysoki komfort noszenia

Dzięki wygodnemu paskowi o optymalnej szerokości nerka idealnie leży na biodrach. Za sprawą elastycznych wstawek perfekcyjnie dopasowuje się on do kształtu sylwetki oraz obwodu ciała.

Saszetka powstała z przyjemnej w dotyku tkaniny, która nie ociera skóry. Ma wygodne zamki z breloczkami, dzięki czemu możesz otworzyć ją lub zamknąć tylko jedną ręką. Łatwo zapniesz ją na plecach, ponieważ został wyposażona w prostą klamrę.

Słuchawki swobodnie przeciągniesz przez otwór w obudowie. Urządzenie odtwarzające muzykę może znajdować się bezpiecznie w środku, a Ty z łatwością doprowadzisz kabel na zewnątrz.

Idealny rozmiar

Nerka jest lekka i ma niewielkie wymiary. Jej wysokość to 10 cm, a szerokość kieszeni wynosi 43 cm. Pasek można regulować w skali od 70 do 110 cm. Dzięki temu, że jest on elastyczny, swobodnie rozciąga się nawet do 130 cm.

A Wy używacie takie gadżety ? Jeśli nie a szukacie czegoś naprawdę dobrego , w fajnej cenie które dodatkowo super wygląda to właśnie sklep IZIGMS ma w ofercie takie super rzeczy i to w fajnych cenach . Moja saszetka to koszt nie całe 40 zł a myślę że posłuży mi na długo.

Jeszcze raz dziękuje za możliwość poznania etui na mój telefon które jest idealne , i zawsze ze mną :) 

A Was zachęcam do odwiedzić sklepu , bo jak już pisałam warto ;)




Pozdrawiam 🥰

LINK : https://www.izigsm.pl/sklep-pokrowiec-do-motorola-moto-g9-plus-id14762333.html

____

#reklama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz