środa, lipca 06, 2022

Płyn do Mycia Szyb z Antyparą MULTI–PURPOSE CARE – PRODUKTY UNIWERSALNE / REKLAMA / RECENZJA

 Płyn do Mycia Szyb z Antyparą MULTI


SOUVRE - Wysokiej jakości chemia gospodarcza charakteryzuje się doskonałą funkcjonalnością – produkt takiej klasy szybko oraz łatwo usuwa najbardziej uporczywe plamy, oraz inne zabrudzenia. Dodatkowo produkty będą chroniły przed nowymi zabrudzeniami. S’OUVRE w swojej ofercie produktowej posiada środki czystości, które w błyskawiczny oraz skuteczny sposób przywrócą ład i pomieszczenia odzyskają higieniczną czystość. Produkty S’OUVRE są również niezwykle wydajne. Środkami czystości S’OUVRE jesteśmy w stanie przy jego małej ilości wyczyścić nawet największe powierzchnie. Również istotną sprawą jest to, aby środki byłby bezpieczne w stosowaniu, nie powodowały żadnych negatywnych skutków ubocznych.

Hej Moje Myszki Kochane ;-)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem od firmy SOUVRE . Jak wiecie przed wyjazdem na wakacje , to wzięłam umyłam okna oraz szyby w aucie . Co mogliście zobaczyć na moi  IG . Płyn jest bardzo wydajny , mała ilość wystarczy żeby dobrze umyć okna . W domku dobrze poradził sobie z oknami brudnymi ( ostatnio myłam w styczniu jak było ciepło ) Płyn nie zostawia mi smug na szybie, jest wydajny i ma przyjemny świeży zapach . Mnie bardziej interesowało to że płyn jest z antyparą . Bo jak wiecie my w aucie śpimy , więc rano pary i zaparowanych szyb nam nie brakuje . Dlatego bardzo dobrze i dokładnie umyłam szyby w aucie , zewnątrz i wewnątrz i jak wiecie z mojego IG ( mówiłam o tym na wakacjach ) płyn zdał egzamin. Bo nie było pary w aucie , tzn była ale minimalna , a szyby praktycznie były całe czyste , i bez pary w 85 % . Butelka płynu to 750 ml i starcza na około 75 myć okien ( wystarczy 10 ml na okna ) u mnie pewnie poszło więcej bo nie żałowałam płynu ( a podkreślam płyn jest bardzo wydajny ) Płyn świetnie sprawdził się też podczas mycia luster w łazience , bo po gorącej kąpieli skończyły mi się problemy z zaparowanymi szybami ;) Jestem bardzo zadowolona z tego płynu . Jest wydajny , ma ładny zapach i do tego jest ekologiczny .



Dodatkowe Informacje o płynie :

Co nas wyróżnia? Płyn wyprodukowany na podstawie technologii nanocząsteczek doskonale czyści szyby i zapobiega ich zaparowywaniu oraz poprawia widoczność dzięki funkcji antypary, a także chroni przed ponownymi zabrudzeniami Produkt nie pozostawia smug ani nie rozmazuje się po powierzchni Specjalny składnik modyfikator powierzchni, zapobiegający osadzaniu się kropelek pary na powierzchni Wyjątkowa wydajność oraz ekonomiczne użytkowanie produktu, a także łatwe dozowanie bez wylewania zbyt dużej ilości produktu z butelki Łatwo i błyskawicznie usuwa kurz, pył, tłuszcz, sadzę, a nawet ślady tłustych rąk .Przyjemny, kwiatowy zapach .Wyselekcjonowana mieszanina alkoholi pozwala na łatwe usunięcie między innymi śladów po insektach, a także odcisków i smug Butelka posiada specjalną miarkę, dzięki której wygodnie można kontrolować poziom produktu w opakowaniu Produkt jest bezpieczny dla czyszczonych powierzchni — nie uszkadza ich struktury oraz nie odbarwia.

A jeśli jesteście zainteresowane kupnem tego produktu to już Wam piszę jak to zrobić .


Wystarczy wejść na stronę firmy SOUVRE wybrać kraj i założyć DARMOWE KONTO BEZ ŻADNYCH OPŁAT , ZOBOWIĄZAŃ ITP. Na dzień dobry dostajemy na MIESIĄC od firmy aż 50 % (każda nowo zarejestrowana osoba )  rabatu na zakupy a później na stałe 30 % . Oprócz tego firma wypłaca część prowizji więc po jakimś czasie możemy płacić kasą z prowizji :) Więc też fajna opcja , szczególnie dla osób które dużo sprzątają . Czy to nie fajna opcja ? Szczególnie że nic nie płacimy za założenie konta , nie ma żadnych ukrytych kruczków itp. Uważam że " prezent " powitalny w wysokości 50 % taniej w dzisiejszych czasach , gdzie ceny z kosmosu to mega fajna opcja . A później na stałe 30 % - to gwarancja tanich , ekologicznych zakupów . Sama osobiście założę konto jak skończę produkty ;) 


A Wy co używacie do czyszczenia ?  Stawiacie na ekologię ?


Dziękuje firmie  SOUVRE za zaufanie i za możliwość przetestowania ekologicznych produktów do sprzątania . 


---- 


#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz