piątek, października 29, 2021

Adidas Antyperspirant W Kulce Damski Adipure

 

         Adidas Antyperspirant 

         W Kulce Damski Adipure





Hej Moje Myszki ! Mamy prawie Listopad na ramieniu .. Kolejny rok minął nawet nie wiem kiedy... Zima za oknem już straszy. Raz ciepło raz zimno ... Już zmiana czasu,szaro , brzydko ... Eh

Dziś Wam napisze kilka słów o produkcie pod pachy .

Adidas Antyperspirant W Kulce Damski Adipure kupiłam w Rossamnie za 7 zł na promocji jakiś czas temu. Starczył mi na około 2 miesiące codziennego użytku. Cieszę się że produkt nie brudził mi ubrań szczególnie białych czy czarnych . Dość dobrze odświeżał pachy i chronił je przed potem. Plus też za skład że nie ma w sobie tego świństwa aluminium który powoduje raka . Więc super . Po goleniu pach produkt nie podrażniał skóry , nie uczulał. Dość dobrze ją " wysuszał " więc super . Jestem z niego zadowolona . Myślę że będę wracać do niego .




Adidas Adipure Dezodorant w kulce dla kobiet 50 ml
dodaje blasku matowym, zniszczonym włosom
48H* Testowany dermatologicznie Nie zawiera alkoholu Szybkoschnąca formuła *Z formułą bez soli aluminium aby działać 48 godzin bez spłukiwania.
Skład:
Aqua / Water / Eau, Cyclopentasiloxane, Sodium Chloride, Sodium Polyacrylate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Parfum/Fragrance, Cetylpyridinium Chloride, Disodium EDTA, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Gossypiam Herbaceum (Cotton) Powder, Coumarin, Silica, BHT

Znacie ? Macie jakieś sprawdzone sposoby na pocenie się ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz