piątek, października 08, 2021

Alterra, Baby, Creme Bio Calendula & Bio Kamille (Krem do twarzy i ciała)

Alterra, Baby, Creme Bio Calendula & Bio Kamille
 (Krem do twarzy i ciała)





 Hej Moje Myszki Kochane :) Dziś kolejny mały post tym razem o kremie z Rossmana .

Krem kupiłam jakiś czas temu w Rossmanie za uwaga ! całe 0,99 groszy ! Mega promocja bo widziałam że jego cena standardowa to 12,99 zł,  Także jak widać cena mega . Ten krem wzięłam  z myślą o miejscach intymnych po goleniu . Krem jest bio ma bardzo dobry skład w tym rumianek . Krem jest bardzo gęsty, jest  bez zapachowy ( choć mi się wydaje że lekko pachnie rumiankiem ) . Jeśli chodzi o konsystencje jest dość wydajny więc starcza na długo . Krem dobrze się rozprowadza po skórze , dobrze się wchłania i nie zostawia plam ani tłustych filtrów na skórze . Krem jest super dobrze nawilża oraz spełnia swoją role . Jestem z niego bardzo zadowolona . Myślę że będę do niego często wracać .




Dodatkowe Informacje : 

Alterra Krem dla niemowlątkoi, pielęgnuje i chroni skórę przed wysychaniem. Odpowiedni dla wegan, idealny dla delikatnej skóry niemowlęcia. Dzięki zawartości nagietka BIO, rumianku BIO, oleju migdałowego BIO i masła shea BIO posiada właściwości kojące. Łatwo rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania. Nadaje skórze elastyczność i chroni przed wysychaniem.

Używacie kosmetyki dla dzieci ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz