poniedziałek, listopada 01, 2021

JANTAR Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU odżywka-wcierka z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych

JANTAR Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU 

Odżywka-wcierka z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych


Hej Moje Myszki Kochane :)


Mamy już Listopad .... Zaraz Nowy Rok .. I kolejny rok ... Masakra jak ten czas leci . Szybko mi ten rok zleciał, za szybko . Dziś Wam napisze kilka słów o wcierce do włosów która jest ze mną od lat.


Wcierka do włosów firmy Jantar myślę że zna każdy , może nie każdy próbował ale myślę że warto , bo ona jest genialna . Zacznijmy od ceny , bo koszt takiej wcierki to koszt około 10 - 12 zł. Wcierka starcza spokojnie na miesiąc użytkowania ( używałam 2 x w tygodniu ) Po pierwszym tygodniu widać mega efekt w tym że włosów jest dużo mniej . Do tego zauważyłam swoje pierwsze małe nowe włoski . Więc super bo widać że odżywka / wcierka pobudza nasze włoski do rośnięcia . Wcierka jest dość wydajna , ma delikatny zapach , nie przetłuszcza włosów oraz nie powoduje łupieżu . Jestem z niej zadowolona . Używam jej przez miesiąc potem robię sobie miesiąc przerwy ( używam raz na tydzień tak dla podtrzymania efektu ) a potem znów przez miesiąc. Ja jestem mega zakochana w tej wcierce ! Polecam ją szczególnie z lekkim masażem głowy . Czyni cuda ! Dla mnie nr 1  !



Nadaj swoim włosom witalność i siłę! Odżywka Jantar oparta jest na sprawdzonej, niezmienionej od lat recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu. * bursztyn- pielęgnuje, wzmacnia, odżywia włosy oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych * Trichogen ®- stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa * witaminy A, E i F- regenerują, odżywiają i odbudowują strukturę włosa * Polyplant Hair®- wzmacnia słabe włosy, ogranicza ich wypadanie oraz poprawiają kondycję skóry głowy i cebulek włosowych * d- pantenol- nawilża i łagodzi podrażnienia skóry głowy Potwierdzone rezultaty mocne, zregenerowane, mniej podatne na wypadanie, pełne witalności włosy ZALECENIA *włosy zniszczone i osłabione *wymagające regeneracji i odbudowy *podatne na wypadanie *wrażliwa i swędząca skóra głowy

A Wy używacie takich wcierek ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz